زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 18:55
شناسه : 51146
بازدید : 3871
تكميل خيابان 20 متري شهرك بهاران یزد  پس از تأمين اعتبارآزادسازي تكميل خيابان 20 متري شهرك بهاران یزد پس از تأمين اعتبارآزادسازي با اجرائي شدن 80 درصد از مراحل تكميل پروژه خيابان 20 متري شهرك بهاران ، مدير منطقه دو شهرداري در بازديدي از پروژه مذكور 20 درصد باقيمانده طرح را مربوط به آزادسازي زمينهاي طول مسير دانست كه با تأمين اعتبار مورد نياز در كمترين فاصله زماني به انجام مي رسد .

یزد :با اجرائي شدن 80 درصد از مراحل تكميل پروژه خيابان 20 متري شهرك بهاران ، مدير منطقه دو شهرداري در بازديدي از پروژه مذكور 20 درصد باقيمانده طرح را مربوط به آزادسازي زمينهاي طول مسير دانست كه با تأمين اعتبار مورد نياز در كمترين فاصله زماني به انجام مي رسد .

مدير منطقه دو شهرداري يزد با حضور در محله حسن آباد كه به نام شهرك بهاران ناميده مي شود با اشاره به پروژه خيابان 20 متري اين منطقه اظهار داشت : 80 درصد از اين پروژه اجرائي شده و 20 درصد باقيمانده ، مربوط به آزاد سازي زمينهاي طول مسير مي باشد كه پس از تأمين اعتبار لازم در كوتاهترين زمان ممكن به انجام مي رسد .

مهندس جعفر امين مقدم با بيان اهميت اين پروژه و حل مشكلات ترافيكي منطقه كه تسهيل در عبور و مرور را باعث مي شود اعتبار اجرائي پروژه 20 متري شهرك بهاران را در حدود پنج ميليارد و 255  ميليون ريال اعلام كرد كه پنج ميليارد ريال آن هزينه آزادسازي و 255 ميليون ريال آن هزينه زيرسازي ، نصب سنگ جدول و آسفالت مي باشد .

 وي همچنين تلاش شهرداري و برنامه ريزي در زمينه مديريت شهري با رويكرد توسعه پايدار و متوازن شهري و رسيدگي به مناطق محروم را به منظور برخورداري از سطح مطلوب توسعه يافتگي دانست و تأكيد كرد مشاركت شهروندان در زمينه مديريت شهري ، كليد موفقيت و تنها راه غلبه بر مشكلات است .