زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 12:34
شناسه : 51144
بازدید : 4726
تنها استخر شنای سرپوشیده طبس، آماده بهره برداري است پس از مدت ها انتظار: تنها استخر شنای سرپوشیده طبس، آماده بهره برداري است رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: نواقص توسط پيمانكار در حال برطرف شدن است و امیدواریم كه بتوانيم تا اواسط خرداد ماه سال جاري استخر را آماده بهره برداري نمائیم.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس گفت: متاسفانه در اجرا و احداث پروژه استخر سرپوشيده فجر طبس پیمانکار دقت لازم را نداشته و خوب كار نكرده بود و این استخر دچار شکستگی شد.

"ایرج توتونچی" افزود: پس از افتتاح تنهای استخر سرپوشیده طبس با كمك همكاران در واحد عمران اداره كل تربيت بدني استان يزد نواقص استخر با حضور پيمانكار بررسي و مقرر شد تا بلافاصله برطرف گردد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:اين استخر در كمتر از يك سال دچار شكستگي در كف و ديوار شده بود.

وی افزود: نواقص توسط پيمانكار در حال برطرف شدن است كه در حال حاضر كاشي هاي ديوار و كف كنده شده و در حال بازسازي است و امیدواریم كه بتوانيم تا اواسط خرداد ماه سال جاري استخر را آماده بهره برداري نمائیم.

استخر شنای سرپوشیده طبس كه از سال 1381 عملیات ساختمانی آن آغاز گردیده بود، به دلایل متفاوت از جمله كمبود اعتبار و عدم همراهی مسئولان وقت با كندی در مسیر توسعه مواجه شد كه در دولت نهم مورد توجه ویژه، رئیس جمهور و هیأت دولت در اولین سفر استانی قرار گرفت و مراحل تكمیل و تجهیز آن با اعتبارات ملی و استانی پیموده شد.

این استخر شنای سرپوشیده نهایتاً در سال 1389 به انتظار مردم طبس برای داشتن تنها مركز شنای دائمی در فصول متفاوت سال پایان داد، اما از زمان افتتاح تا كنون بارها با تعطیلی های موقتی باعث نارضایتی مردم طبس شده است.