زمان : 26 Ordibehesht 1391 - 18:29
شناسه : 51138
بازدید : 2891
افتتاح نمايندگي شفا در شهرستان بافق افتتاح نمايندگي شفا در شهرستان بافق نمايندگي شبكه فعالين ازدواج در شهرستان بافق به عنوان پنجمين شهرستان افتتاح شد.

یزدفردا :در اين مراسم كه با حضور حجه الاسلام سليماني امام جمعه بافق و مسئولين شهرستان برگزار شد، حجه الاسلام سليماني در سخناني ضمن تحسين اين حركت نو و ارزشمند ارائه ي اموزشهاي پيش از ازدواج خصوصاً براي دختران جوان قبل از ورود به عرصه ازدواج تأكيد كرد.

وي همچنين ارائه ي آموزش هاي لازم و فرهنگسازي ويژه والدين را نيز يادآور شد و گفت :انتظار مي رود شبكه فعالين ازدواج به اين دو گروه در حوزه آموزش توجه کند.

وي در بخش ديگري از صحبت ها به ضرورت حمايت از قشر آسيب پذير و آبرومند جامعه اشاره كرد و افزود : مجمع خيرين ازدواج مي بايست به زودي راه اندازي شود و با اطلاع رساني و فرهنگسازي هزينه هايي كه برخي از خيرين عزيز در امور غيرضروري انجام مي دهند به سمت امر مقدس ازدواج سوق داده شود.

در ابتداي اين مراسم پارسانيا ضمن تشريح اهداف راه اندازي شفا به عنوان مجموعه اي پيگير جهت تسهيل ازدواج جوانان و فرهنگسازي بر تلاش همه جانبه بخش دولتي و غيردولتي جهت رسيدن به اهداف اشاره كرد و افزود : چنانچه تمامي ظرفيت هاي دولتي و مردمي در اين حوزه به عرصه عمل بيايند، مي توانيم شاهد شكل گيري حركت عظيم فرهنگي باشيم.

وي فعاليت شفا در شهرستان ها را در بخش هاي آموزش، مشاوره تخصصي در حوزه ازدواج و خانواده، توليدات فرهنگي و تسهيلات عنوان كرد و افزود : با ارائه ي مشوق ها و تسهيلات ضمن حمايت مادي از جوانان در ابتداي زندگي در عرصه ي ارائه ي آموزش هاي لازم به اين عزيزان نيز مي توان گام هاي بهتري برداشت كه نمونه اجرايي اين طرح در مركز استان پياده شده است و در شهرستان ها نيز همين روال دنبال مي شود.

شايان ذكر است نمايندگي شفا در شهرستان بافق روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 الي 21 پذيرايي جوانان، زوج هاي جوان و خانواده هاي عزيز مي باشد.