زمان : 25 Ordibehesht 1391 - 16:41
شناسه : 51082
بازدید : 2914
انتخاب هیات شنا وشیرجه وواترپلو استان به عنوان یکی از هیاتهای برتر ورزشی استان انتخاب هیات شنا وشیرجه وواترپلو استان به عنوان یکی از هیاتهای برتر ورزشی استان در مراسمي با حضور مديركل ورزش و جوانان استان يزد از هيئت هاي برتر در سال 90 تجليل شد.

اين همايش با حضور سيد غلامرضا كمانه مديركل ورزش و جوانان استان ، علي اصغر حسيني معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان و جمعي از روسا ، دبيران و نايب روسای هيئت ورزشي برگزار و ازهیات شنا شيرجه واترپلو وسایرهیات های برتر با توجه به عملكرد مثبت در سال گذشته تجليل به عمل آمد.

مديركل ورزش و جوانان استان در اين همايش گفت : در سال 90 افتخارات ملي و بين المللي براي استان در رشته هاي مختلف كسب شد و اين نشان از پويايي و تلاش جامعه ورزش استان است . سيد غلامرضا كمانه افزود : تلاش ، برنامه ريزي و پيگيري روسا و مسولين هيئت هاي ورزشي موجبات پيشرفت ورزش و دست يابي به قله هاي افتخار استان را فراهم ميكند. وي با تاكيد به توجه به نكات فرهنگي اظهار داشت : توجه به مسائل فرهنگي از اهميت بالايي برخوردار است كه بايد به صورت ويژه به آن پرداخت. كمانه در پايان ابراز اميدواري كرد تا با  برنامه ريزهاي منظم و دقيق در سال جديد شاهد رشد و شكوفايي هيئت هاي ورزشي و درخشش ورزشكاران در رقابت هاي ملي و بين المللي باشيم . علي اصغر حسيني معاونت توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان نيز در اين همايش از روند كلي ارزيابي عملكرد هيئت هاي ورزشي توضيحاتي ارائه نمود. توسعه رفتار سازمان ، توسعه فرهنگي ، توسعه قهرماني و همگاني ، توسعه نيروي انساني و توسعه مالي از شاخص هاي ارزيابي عملكرد هيئت هاي ورزش استان مي باشد.

گفتنی است همچنین هيئت هاي پهلواني و زورخانه اي ، كاراته ، روستايي و عشايري ، ورزش هاي رزمي ، دوچرخه سواري ، شمشيربازي ، اسكواش ، پزشكي ورزشي ، سواركاري ، كبدي ، جانبازان و معلولين ، هندبال ، اسكيت ، تنيس روي ميز ، واليبال و فوتبال نیزمورد تجلیل قرارگرفتند واز هيئت هاي تنيس ، ژيمناستيك ، تيراندازي ، نابينايان و كم بينايان ، بولينگ و بيليارد ، قايقراني و بيماري خاص و پيوند اعضاء با توجه به ترسيم نمودار ادواري  توسط اداره كل ورزش و جوانان استان در سال 90 پيشرفت داشته تجلیل شدند