زمان : 24 Ordibehesht 1391 - 23:37
شناسه : 51054
بازدید : 2844
 آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی کنارگذر ساحلی رامسر با اعتبار 1300 میلیارد تومان!!! وزیر دفاع و راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی کنارگذر ساحلی رامسر آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی کنارگذر ساحلی رامسر با اعتبار 1300 میلیارد تومان!!! یزدفردا :کنارگذر ساحلی رامسر از داخل دریا به طول 10 کیلومتر با هدف حل معضل ترافیک عبوری شهر رامسر و توسعه گردشگری در این منطقه احداث می‌‌شود.

یزدفردا :کنارگذر ساحلی رامسر از داخل دریا به طول 10 کیلومتر با هدف حل معضل ترافیک عبوری شهر رامسر و توسعه گردشگری در این منطقه احداث می‌‌شود.

عملیات اجرایی پروژه بزرگ و ملی کنارگذر ساحلی رامسر که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیاء انجام می شود با حضور وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

به گزارش یزدفردا  به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پنجاه و پنجمین روز از سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی پروژه بزرگ و ملی کنارگذر ساحلی رامسر آغاز شد.

کنارگذر ساحلی رامسر از داخل دریا به طول 10 کیلومتر با هدف حل معضل ترافیک عبوری شهر رامسر و توسعه گردشگری در این منطقه احداث می‌‌شود.

این کنارگذر دارای 46 متر عرض شامل چهار خط رفت و چهار خط برگشت خودرو می‌باشد و محل عبور دو خط راه‌آهن در آن پیش بینی شده است.

مطالعه و اجرای این پروژه که از مصوبات سفر استانی هیات دولت به مازندران در سال 1385 می‌باشد، سه سال و نیم به طول می‌انجامد و مجری آن قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیاء است.

برآورد سرمایه‌گذاری آن 1300 میلیارد تومان است .