زمان : 24 Ordibehesht 1391 - 14:05
شناسه : 51027
بازدید : 1987
از برترین های سازمان به مناسبت های مختلف تجلیل می شود مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد خبرداد: از برترین های سازمان به مناسبت های مختلف تجلیل می شود مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: در ایام گوناگون بخصوص اعیاد مذهبی از برترین تلاشگران عرصه پزشکی تجلیل خواهیم کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، دکتر قادری اردکانی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: تلاشگران در عرصه پزشکی از جایگاه رفیع و ارزشمندی نزد خدای متعال برخوردار هستند و همیشه دعای خیر مردم و مسئولین را به همراه خواهند داشت.

وی با اشاره به قدردانی از این فداکاران عرصه پزشکی افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز نسبت به این عزیزان احساس دین می کند، به همین دلیل سعی داریم در اعیاد مختلف مخصوصا اعیاد مذهبی از پزشکان و پرستاران نمونه تجلیل کنیم.

قادری یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و شهادت استاد مطهری مراسمی در سپاه الغدیر برگزار شد و طی آن از چهار نفر از اساتید نمونه سازمان تجلیل شد.

وی ادامه داد: دکتر ضیا اسلامی فوق تخصص نوزادان، دکتر محمدحسن لطفی معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علی فتاحی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و دکتر سید حسن سعید متخصص ارتوپد اساتیدی بودند که در این مراسم از آنان قدردانی شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان با اشاره برگزاری مراسم گرامیداشت روز ماما بیان داشت: برای تقدیر از این قشر زحمتکش نیز مراسمی در سالن شهید جوادی یزد برگزار شد که در آن از خانم ها شهناز مجاهد، فریبا غلامی و فاطمه رفیق زاده به عنوان مامای نمونه نقدیر به عمل آمد.

وی در پایان گفت: در آینده نیز با کمک خداوند متعال قرار است از پزشکان و پرستاران نمونه در مراسم های مختلف تجلیل به عمل آید.