زمان : 24 Ordibehesht 1391 - 16:44
شناسه : 50998
بازدید : 2336
برنامه هاي هفته گراميداشت مقام زن با محوريت سيره و زندگي حضرت فاطمه (س) برنامه ريزي شده است مشاور امور بانوان فرماندار يزد: برنامه هاي هفته گراميداشت مقام زن با محوريت سيره و زندگي حضرت فاطمه (س) برنامه ريزي شده است رقيه كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار برنامه هاي هفته گراميداشت مقام زن در شهرستان يزد را تشريح كرد.

رقيه كفيل الناس با بيان اينكه سيره و زندگي حضرت فاطمه (س) به عنوان بهترين زن عالم بايد در زندگي تمامي زنان ايراني نهادينه شود گفت: به همين منظور دفتر بانوان و خانواده فرمانداري  با همكاري كانونهاي فرهنگي و اجتماعي شهرستان به مناسبت ميلاد حضرت صديقه طاهره و بزرگداشت ايام زن برنامه هاي متنوعي را با محتواي در خور شأن و شخصيت آن بانوي بزرگوار جهان اسلام برنامه ريزي كرده است.

مشاور امور بانوان فرماندار افزود:بيعت با آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ، ديدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان ، برگزاري مسابقه كتابخواني از برنامه هاي هفته زن مي باشد.

كفيل الناس خاطر نشان كرد: برگزاري جشن ميلاد توسط سازمانهاي مردم نهاد و هيئت هاي مذهبي بانوان در محلات ، بازديد از خانه سالمندان و عيادت از بيماران ، تقدير از زنان عرصه فرهنگي ، تقدير و تجليل از زنان جانباز شهرستان و برپايي جشن ميلاد بهانه هستي از ديگر برنامه هاي دفتر بانوان  و خانواده به مناسبت گراميداشت هفته مقام زن مي باشد.

وي همچنين اعلام كرد: با همكاري ادارات و نهادهاي اجرايي شهرستان از بانوان فعال در بخش هاي مختلف نيز تجليل خواهد شد.