زمان : 23 Ordibehesht 1391 - 23:56
شناسه : 50972
بازدید : 2398
زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باید حضوری پررنگ داشته باشند زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی باید حضوری پررنگ داشته باشند معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی بايد حضوري پررنگ داشته باشند.

دشتی، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی زنان در دانشگاه یزد ضمن بازدید از غرفه ها و آگاهی از مشکلات و دستاورد های بانوان این نمایشگاه را مقدمه ای برای گسترش توانمندی بانوان دانست.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های گذشته متنوع تر شده و کیفیت محصولات بانوان نیز افزایش داشته است و این مسئله نشان مي دهد كه بانوان بدون آنکه بخواهند از خانه خارج بشوند، می‌توانند بسیاری از کارها را انجام دهند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد يا بيان اينكه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی بايد حضوري پررنگ داشته باشند، خاطرنشان کرد:  این نمایشگاه به نوعی مقدمه ای بر توسعه کمی و کیفی این توانمندی‌ها است و ما می توانیم با مشارکت بعضی از دستگاه ها هم فروشگاهی دائمی برای بانوان ایجاد کنیم و هم با تجاری سازی این محصولات برای صادرات بتوانیم هنر بانوان ایرانی و بخصوص یزدی را به دیگر کشورها عرضه کنیم.