زمان : 22 Ordibehesht 1391 - 16:16
شناسه : 50914
بازدید : 2721
ابراهيمي:چيزي از پرسپوليس باقي‌نمانده است ابراهيمي:چيزي از پرسپوليس باقي‌نمانده است پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است اگر استيلي در پرسپوليس ‌مي‌ماند اين تيم نتايج به مراتب بهتري ‌مي‌گرفت.

ناصر ابراهيمي در گفت‌و‌گو با ايلنا در خصوص وضعيت اين روزهاي تيم پرسپوليس و نتايجي که در بازي‌هاي اخير گرفته اظهار داشت: اين روز‌ها چيزي از پرسپوليس باقي نمانده است مشکل پرسپوليس مشکل مديريتي نيست‌، بلکه مشکل از بازيکنان و نحوه همکاري آن‌ها با هم است بازيکنان پرسپوليس هم از نظر روحي و هم از نظر فيزيکي خسته‌اند.

وي در پاسخ به اين سوال که انتظار ‌مي‌رفت با آمدن دنيزي شاهد تغييرات اساسي در پرسپوليس باشيم گفت: پرسپوليس تمرکز ندارد و دنيزلي تيم را خوب مديريت نمي‌کند.دنيزلي به جاي اينکه از بازيکنان جوان و با انگيزه در ترکيب تيمش استفاده کند بيشتر از بازيکنان ملي پوش و بازيکنان خارجي استفاده کرده که با توجه به خستگي بازيکنان ملي اين مساله بر روي روند کار پرسپوليس نيز تاثيرگذار بوده است.

اين مربي فوتبال همچنين در پاسخ به اين سوال که چرا حتي حضور علي پروين هم در اين باشگاه تاثير چنداني نداشته گفت: ‌علي پروين جلسات پي در پي و مدوني با باشگاه پرسپوليس برگزار نمي‌کند بلکه تنها با برخي مشاوران رويانيان در ارتباط است و همچنين دنيزلي چون يک مربي خارجي است با علي پروين همکاري چنداني ندارد.

وي تصريح کرد: اگر استيلي ‌مي‌ماند تيم کم کم بهتر ‌مي‌شد چرا که پرسپوليس در زمان استيلي بهتر بازي ‌مي‌کرد.

ابراهيمي متذکر شد: تيم پرسپوليس از لحاظ مديريت و توان مالي وضعيت خوبي دارد وي سرپرستي و گروه فني اين تيم ضعيف است و بايد بيشتر روي روحيه بازيکنان کار شود تا وضعيت اين تيم بهبود يابد.