زمان : 22 Ordibehesht 1391 - 16:15
شناسه : 50913
بازدید : 2276
ضعيف شدن ميراث تاريخي فوتبال کشور باعث دلزدگي مردم مي‌شود ضعيف شدن ميراث تاريخي فوتبال کشور باعث دلزدگي مردم مي‌شود کارشناس فوتبال ايران با تاکيد بر اينکه دنيزلي در طوفان مشکلات پرسپوليس گرفتار شده، گفت: فوتبال هر کشور نشانه هاي کليدي و ميراثي تاريخي دارد که با ضعيف شدن آنها مردم از فوتبال دل زده مي‌شوند.

حميدرضا صدردر خصوص وضعيت فعلي تيم پرسپوليس و جايگاه اين تيم در رتبه پانزدهم جدول رده بندي ليگ ضمن بيان مطلب فوق گفت: نتايج اخير تيم پرسپوليس ضربه به فوتبال ايران مي زند. در واقع ضعيف شدن تيمهاي ريشه دار يک کشور مصداق نزول و ضعف فوتبال آن کشور است بنابراين کساني که ادعا مي کنند فوتبال ايران برايشان اهميت دارد نبايد نسبت به نتايج اخير پرسپوليس بي تفاوت بوده و يا حتي خوشحال شوند.

 

 وي درهمين خصوص افزود: فوتبال هر کشور نشانه هاي کليدي و ميراثي تاريخي دارد که با ضعيف شدن آنها مردم از فوتبال دل زده مي‌شوند و اين موضوع براي فوتبال وحتي ورزش آن کشور خوب نيست. به عنوان مثال اگر رئال مادريد و يا بارسلونا در فوتبال اسپانيا دچار مشکل شده و يا ضعيف شوند نشان ضعف فوتبال اسپانيا است.

 

 کارشناس فوتبال ايران خاطرنشان کرد: تيمي که در حال حاضر در جايگاه پانزدهم رقابتهاي ليگ برتر قرار گرفته نيز ميراث تاريخ فوتبال ايران است که به اين حال و روز افتاده، بنابراين همه جامعه فوتبال و حتي ورزش کشور بايد به آن کمک کرده و از اين تيم حمايت کنند.

 

 صدر تاکيد کرد: من حتي نگران وضعيت تيمي مانند ملوان نيز بودم که به رقابتهاي ليگ آزادگان سقوط نکند چون اين تيم قديمي و ريشه دار نيز يکي از نشانه هاي فوتبال ايران است.

 

 وي در پاسخ به اين پرسش که نقش دنيزلي در نتايج اخير تيم پرسپوليس چقدر بوده است، گفت: دنيزلي در شرايطي به فوتبال ايران و پرسپوليس آمد که شناخت کاملي از آن نداشت و اوضاع نسبت به گذشته فرق کرده بود. در واقع وي در حال حاضر در طوفان مسائل و مشکلات فوتبال پرسپوليس گرفتار شده است.

 

 صدر در همين خصوص افزود: در شرايط فعلي هواداران بايد فقط شکيبا و صبور باشند و فرصت به مسئولان و کادر فني پرسپوليس بدهند تا آنها تيم خوبي را براي فصل آينده بسازند چون يکي از مسائل مهمي که طي چند سال اخير به تيم پرسپوليس ضربه زده، تغييرات زيادي است که در سطح مديريت و کادرفني اين تيم بوجود آمده است.