زمان : 20 Ordibehesht 1391 - 16:59
شناسه : 50804
بازدید : 2956
قدردانی رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور از میزبانی شایسته استان یزد قدردانی رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور از میزبانی شایسته استان یزد

یزدفردا:رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور از میزبانی شایسته استان قدردانی کرد
رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور يزد را ميزبان نمونه در برگزاري مسابقات دوچرخه سواري ليگ برتر در بخش جاده دانست و از مسئولین برگزاری قدردانی نمود .

  محمود وفايي در گفتگوي بایزدفردا  گفت : با برنامه ريزي انجام شده توسط هيئت دوچرخه سواري استان يزد و ديگر مسولين استان نخستین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری در مواد جاده و انتخابي المپيك 2012 لندن از 16 ارديبهشت ماه با كيفيت بالا و نظم خاصي برگزار شد .

وي افزود : برگزاري مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن در يزد حساسيت رقابت هاي ليگ برتر را دوچندان كرد و ركابزنان با با تمام تلاش خود باي كسب سهميه ركاب زدند.

رئيس سازمان ليگ دوچرخه سواري كشور با اشاره به اينكه در مسابقات انتخابي المپيك سه سهميه داريم خاطرنشان كرد : از اين سه سهميه يك نفر در ماده تايم تريل در مسابقات انتخابي كه در يزد برگزار شد انتخاب و دو نفر ديگر با توجه ركوردها و مقام هايي كه در مسابقات كشوري ، بين المللي و ليگ هاي برتر در سال گذشته داشته اند انتخاب مي شوند.

وفايي تصريح كرد : در اين مسابقات به جز مهدي سهرابي و امير زرگري به دليل حضور در مسابقات بين المللي جيرو ايتاليا  و قادر ميزباني به دليل مصدوميت ديگر دوچرخه سواران مطرح كشورمان حضور داشتند.

وي در پايان به ميزباني خوب استان يزد در مسابقات دوچرخه سواري ليگ برتر در بخش جاده اشاره و از مسولين و دست اندركاران برگزاري اين امر تقدير و تشكر كرد.