زمان : 20 Ordibehesht 1391 - 16:51
شناسه : 50796
بازدید : 4594
 طرح ساماندهی مقبره زنده یاد آذر یزدی مورد بررسی قرار گرفت با حضور مهندس اولیاء و شهردار یزد طرح ساماندهی مقبره زنده یاد آذر یزدی مورد بررسی قرار گرفت در این جلسه که در محل شهرداری یزد برگزار شد گزارش مبسوطی توسط مهندسین مشاور شبستان ارائه گردید و ..

در این جلسه که در محل شهرداری یزد برگزار شد گزارش مبسوطی توسط مهندسین مشاور شبستان ارائه گردید و دیدگاههای مشاور در خصوص چگونگی و چرائی نحوه ساماندهی مجموعه بیان شد .

مهندس اولیاء با اشاره به شخصیت ارزشمند مرحوم مهدی آذر یزدی اظهار داشت ضروری است این طرح مراحل لازم را برای تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیسیون ماده پنج بگذارند و بر اساس تقویم اجرائی که از سوی مشاور ارائه خواهد شد ، بمرحله اجرا درآید . عضو کمیسیون عمران مجلس افزود این محل مورد بازدید بسیاری از شخصیت های استانی ، کشوری وعلاقه مندان آذر یزدی قرار خواهد گرفت و متناسب با همه مقتضیات  باید طراحی مناسب صورت گیرد و هویت معماری ویژه ای پیدا کند .

مهندس اولیاء با اشاره به مصوبه دولت در مورد تاسیس مرکز تحقیقات ادبیات کودک و نوجوانان آذر یزدی اظهار داشت لازم است مشاور در این زمینه نیز اقدام مناسبی داشته باشد و این مرکز به پایگاهی برای همایش های فرهنگی و ادبی در سطح نیز شهر تبدیل گردد .

در ادامه مهندس میروکیلی شهردار یزد تشکر از حضور نماینده مردم یزد در این جلسه اظهار داشت شهرداری آمادگی دارد این پروژه را تا پایان این  دوره شورا و بر اساس طرح ساماندهی مقبره آذریزدی  به انجام برساند