زمان : 19 Ordibehesht 1391 - 09:01
شناسه : 50743
بازدید : 6171
اولین مرکز آموزشی، تحقیقاتی هوشمند شهرستان طبس افتتاح شد. در هفته معلم: اولین مرکز آموزشی، تحقیقاتی هوشمند شهرستان طبس افتتاح شد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: اولین مرکز آموزشی، تحقیقاتی هوشمند شهرستان طبس با حضور "بهزادی" فرماندار و "محمدیان" مسئول دفتر امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

مدیر مجتمع آموزشی و تحقیقاتی هوشمند طبس در مراسم افتتاح این مرکز گفت: از آنجا که فراگیری علوم بصورت تصویری در ذهن دانش آموزان ماندگار می شود و نیاز امروز جامعه به سوی تجهیزات رایانه ای قرار گرفته است، فقدان چنین مرکزی در شهرستان طبس احساس می شد که با مساعدت فرماندار و مدیریت آموزش و پرورش امروز این نیاز محقق شده است.

"مجید پاکروح" در ادامه به معرفی این مرکز پرداخت و افزود: این مجتمع با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش برای همشهریان طراحی و مستقر شده است و در بخش های، مجتمع فنی و حرفه ای، آموزش زبان های خارجی، آموزش کارکنان دولت بعنوان موسسه مورد اعتماد استانداری یزد، مرکز پیش دبستانی و دبستان، مرکز تمام مکانیزه برگزاری آزمون های استخدامی، مرکز تحقیقاتی و پژوهشی، و نیز مرکز تهیه و نصب تجهیزات هوشمند فعالیت خواهد نمود.

در این آئین افتتاح لوح سپاس مرکز آموزشی، تحقیقاتی هوشمند طبس به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهدا شد و میهمانان در پایان مراسم از بخش های مختلف این مرکز بازدید و در کلاس آموزش هوشمند حضور یافتند.

مرکز آموزشی، تحقیقاتی هوشمند شهرستان طبس در خیابان شهید بهشتی جنوبی، جنب اداره ثبت احوال، ساختمان قدیم اداره دخانیات مستقر گردیده است.

گزارش تصویری :

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1867.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1866.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1865.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1864.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1863.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1862.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1861.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1860.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1859.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1858.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1857.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_1856.jpeg