زمان : 18 Ordibehesht 1391 - 17:37
شناسه : 50693
بازدید : 3227
قوانین نامناسب عامل شکاف طبقاتی در شهرهای کوچک است امام جمعه ابرکوه : قوانین نامناسب عامل شکاف طبقاتی در شهرهای کوچک است

 

ابرکوه- رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: امام جمعه ابرکوه گفت:برخی از قوانین نامناسب مصوب شده در مجلس باعث ایجاد فاصله طبقاتی در جامعه و به خصوص در شهرهای کوچک شده است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه شور ای اداری شهرستان که با حضور مديركل امور تعاون وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي تشکیل شد اظهار داشت: ایجاد کننده برخی از شکاف های طبقاتی قوانین نا مناسب است که باعث توزیع ناعادلانه ثروت در کشور شده است و از جمله آن ها می توان به برخورداری شهرستان ها از سهم ارزش افزوده اشاره کرد که شهرستان های کمتر توسعه یافته بیشترین ضرر را از این ناحیه متحمل می شوند.

وی افزود:لازمه تحقق عملی عدالت اجتماعی در بخش تولید و کار، از بین بردن شکاف های طبقاتی در شهرستان ها است.

حسینی اظهار داشت:با توجه به نامگذاری امسال به نام حمایت از تولید،کار و سرمایه ایرانی باید با همتی بلند و با ایجاد اشتغال و کارآفرینی در رفع بیکاری بکوشیم و اهداف اقتصادی کشور را به پیش ببریم.

وی با اشاره به نقش تعاون در این برنامه ها افزود:مدیریت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور، استان و شهرستان باید جلودار این مسئله باشند.

حسینی با اشاره به این که بایدها باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد افزود: یکی ازلازمه های تحقق شعار حمایت از تولید، ایجاد فضای لازم برای سرمایه گذاران و کارآفرینان است که دولت و مجلس باید زمینه های دلگرمی آنان را با وضع قوانینی مناسب فراهم کنند.