زمان : 17 Ordibehesht 1391 - 18:54
شناسه : 50648
بازدید : 4128
کشاورزان طبسی از کم‌لطفی های دولت گلایه‌مند هستند. دبیر نظام صنفی کشاورزی طبس: کشاورزان طبسی از کم‌لطفی های دولت گلایه‌مند هستند. دبیر نظام صنفی کشاورزی طبس گفت: هنوز کشاورزان از شوک گران شدن برق چاه‌موتورها، ماشین‌آلات، کود و بذر کمر راست نکرده‌اند که اعلام خبر تأسف‌بار قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند پتکی بر سرشان فرود آمد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور کشورمان که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگاران و رسانه‌ها قرار گرفته است، مراتب اعتراض کشاورزان شهرستان طبس را نسبت به قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی اعلام کرد.

"مسعودرضا بندگی" در این نامه آورده است: کشاورزان شهرستان طبس که چندین سال است با بحران خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند، با مراجعات مکرر به دفتر نظام صنفی کارهای کشاورزی این شهرستان، از کم‌لطفی دولت در حق کشاورزان گلایه‌مند هستند.

وی در این نامه خطاب به رئیس دولت بیان می‌کند: چرا باید دولت گندم وارداتی را کیلویی حداقل 550 تومان بخرد، اما گندم کشاورزان ایرانی آن هم در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده تنها کیلویی 395 تومان خریداری شود.

دبیر اجرایی نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان طبس اضافه کرد: هنوز کشاورزان از شوک گران شدن برق چاه‌موتورها، ماشین‌آلات، کود، بذر و... کمر راست نکرده‌اند که اعلام خبر تأسف‌بار قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند پتکی بر سرشان فرود می‌آید.

وی خطاب به دولتمردان تصریح کرد: فصل برداشت شروع شده و بهتر است هنوز که محصول گندم تولیدی کشاورزان به عنوان خوراک و علوفه دام و طیور روانه مرغداری‌ها و گاوداری‌ها نشده در مورد قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی تجدید نظر فوری کنید.