زمان : 17 Ordibehesht 1391 - 18:41
شناسه : 50646
بازدید : 1981
علیرضا حقی رکابزن اصلی تیم ملی در المپيك 2012 لندن شد علیرضا حقی رکابزن اصلی تیم ملی در المپيك 2012 لندن شد

یزدفردا :عليرضا حقي" دوچرخه‌سوار تيم دانشگاه آزاد اسلامي با كسب عنوان نخست مسابقات تايم تريل انفرادي در يزد به عنوان ركابزن اصلي تيم ملي كشورمان در مسابقات المپيك 2012 لندن انتخاب شد. 

به گزارش یزدفردا  ، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های دوچرخه‌سواری کشور در مواد جاده صبح امروز يكشنبه در ماده تایم تریل انفرادی به ميزباني يزد و در جاده سيمان تجارت مهريز برگزار شد كه در پايان عليرضا حقي از تيم دانشگاه آزاد با كسب زمان يك ساعت و 11 ثانيه و 42 صدم ثانيه بر سكوي نخست اين رقابت‌ها ايستاد و به عنوان رکابزنان اصلي تيم ملي كشورمان در ماده تايم تريل انفرادي در المپيك لندن معرفي شد.

بهنام خسروشاهي از تيم پتروشيمي مسافت 50 كيلومتري اين مسابقات را در زمان يك ساعت و يك دقيقه و 33 ثانيه و 99 صدم ثانيه پيمود و دوم شد.

عباس سعيدي ديگر دوچرخه‌سوار تيم دانشگاه آزاد زمان يك ساعت و يك دقيقه و 54 ثانيه و 85 صدم ثانيه را به دست آورد و بر سكوي سومي ايستاد و حسين عسكري از تيم پتروشيمي با زمان يك ساعت و دو دقيقه و 56 ثانيه و 10 صدم ثانيه چهارم شد.

اين مسابقات با حضور 27 دوچرخه‌سوار از تيم‌هاي پیشگامان یزد، پتروشیمی تبریز، پیکان تهران، مقاومت همدان، دانشگاه آزاد، سیبک امید نیا، ترافیک تهران، عقاب نیروی هوایی، مدرسه دوچرخه سواری ایران، سورن تبریز، مس کرمان، تک اسپورت البرز و گاز زنجان برگزار شد.

گفتني است؛ مسابقات ليگ برتر دوچرخه‌سواري در مواد جاده فردا دوشنبه هيجدهم ارديبهشت ماه در ماده استقامت در مسير جاده روستاي شحنه به خضر آباد يزد برگزار خواهد شد