زمان : 17 Ordibehesht 1391 - 12:22
شناسه : 50635
بازدید : 4028
پيشرفت جوانان ايراني در عرصه رسانه هاي ديجيتال تحسين بر انگيز بوده است فرماندار يزد در گفتگو با راديو يزد: پيشرفت جوانان ايراني در عرصه رسانه هاي ديجيتال تحسين بر انگيز بوده است

 عزيزا... سيفي در جريان بازديد از دومين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال استان يزد در گفتگو با راديو يزد گفت: در چند سال اخير جوانان ايراني پيشرفتهاي خوبي را در عرصه ي رسانه هاي ديجيتال كسب كرده اند.


عزيزا... سيفي با بيان اينكه كشورها براي رسيدن به توسعه يافتگي و پيشرفت بايد در ميدان تكنولوژي ، ارتباطات و ديجيتال با همه به رقابت بپردازند گفت: امروز در جهان شاهد پيشرفتها و نوآوري هاي گوناگون هستيم كه در اين ميان ايران اسلامي نيز با تكيه بر دانش بومي جوانان خود توانسته با وجود مشكلات و چالشهايي به پيشرفتهاي چشمگيري در عرصه رسانه هاي ديجيتال كسب كند.
فرماندار با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه يزد درالعلم و درالعباده است افزود: وجود اين نمايشگاه و عرضه دستاوردهاي محققان در اين زمينه بستر لازم را براي توسعه هر چه بيشتر شهر و استان يزد  فراهم مي آورد.
سيفي با تأكيد به اينكه رسانه هاي ديجيتال مهم ترين عامل براي انتقال فرهنگ و آيين ديني و ملي ما مي باشد تصريح كرد: نياز سنجي در اين زمينه و توليد محصولاتي كه مبتني بر ارزشهاي ديني و فرهنگي است مي تواند گام مهمي در جهت انتقال و گسترش اين فرهنگ هاي در سطح جهان برداريم..
وي خاطر نشان كرد: امسال محصولات ارائه شده  از نظر كمي وكيفي رشد قابل توجهي داشته و مردم نيز استقبال گسترده تري از اين نمايشگاه داشته اند.
سيفي در پايان ضمن از كليه كساني كه در امر برپايي اين نمايشگاه همكاري نموده اند تقدير و تشكر كرد.