زمان : 16 Ordibehesht 1391 - 23:31
شناسه : 50619
بازدید : 3235
آشنایی مردم با رسانه های دیجیتال باعث می شود تا از سوء استفاده‌ها جلوگیری شود رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال آشنایی مردم با رسانه های دیجیتال باعث می شود تا از سوء استفاده‌ها جلوگیری شود

یزدفردا:رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: رسانه‌های دیجیتال با سرعت زیادی در حال حرکت است و مردم نیز باید فرصت‌ها و تهدیدها را با آگهی و پیشینه در اختیار داشته باشند.

دکتر حسن علیزاده  در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نرم‌افزارهای خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است، عنوان کرد:آشنایی مردم از رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای چندرسانه ای باعث می شود تا از سوء استفاده‌ها جلوگیری شود و شاید این مهم‌ترین دستاوردبرگزاری نمایشگاه  رسانه‌های دیجیتال است.

وی گفت: امسال در نمایشگاه بخش خانواده و کودک را اضافه کرده ایم و سعی شده همگام با سرعت تحولات ، آموزش‌های لازم را برای همه اعضای خانواده طراحی کنیم تا آسیب‌ها و فرصت‌های موجود را از سنین 10 سال شناسایی کنیم و به این وسیله واکسیناسیون و ایمن‌سازی درمورد کودکان داشته باشیم.

علیزاده گفت: هدف اصلی نمایشگاه این است که به صورت جدی مردم را با رویکرد مثبت رسانه‌های دیجیتال آشنا کند.

وی ادامه داد:با تخفیف 50 درصدی محصولات نرم‌افزاری قصد داریم نرم افزارها و برنامه‌های نرم‌افزاری را با پایین‌ترین هزینه‌ها در اختیار مردم قرار دهیم تا مردم بتوانند از آنها در سبد خرید خانوار استفاده کنند.

وی همچنین اعلام کرد: در نظر داریم آخرین تکنولوژی‌های دنیا در زمینه‌های انیمیشن، استفاده از فضاهای سه بعدی موجود در استان ها  را با همان تجهیزات عرضه کنیم و در این نمایشگاه و نمایشگاه‌های بعدی این ابزارآلات را به نمایش بگذاریم.

علیزاده بیان کرد: قصد داریم با استفاده از نمایشگاه‌های ثابت و نمایشگاه‌های سیار که ظرف سه تا چهار ماه آینده برگزار می‌شود، در زمینه رسانه‌ها دیجیتال خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم.

وی  با اشاره به موفقیت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد در زمینه برگزاری این نمایشگاه اظهارداشت: تغییرات بسیار زیادی در نمایشگاه‌های امسال به وجود آمده بود و این افزوده شدن بخش‌های مختلف و استفاده از توان بخش خصوصی باعث شد که با قدرت بیشتری در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

وی گفت: در بازدیدی که تاکنون داشته‌ایم نمایشگاه را موفق ارزیابی می‌کنیم و حجم بازدید از این نمایشگاه منحصر به فرد است.