زمان : 16 Ordibehesht 1391 - 21:11
شناسه : 50613
بازدید : 5124
تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پروش نشأت گرفته از نگاه زيبای مقام معظم رهبري است+عکس خبری مدیر آموزش و پرورش طبس در نشست خبری: تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پروش نشأت گرفته از نگاه زيبای مقام معظم رهبري است+عکس خبری مدیر آموزش و پرورش طبس گفت: نفس تهيه و تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نشأت گرفته از نگاه زيبا و ارزشمند مقام معظم رهبري است.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: به مناسبت هفته معلم نشست خبري و مطبوعاتي مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس با اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش طبس ضمن تبريك هفته بزرگداشت مقام معلم، معلمی را عشق خوانده و معلمان را مومنين آزاده نامید كه در راستاي تعالي دين خدمت می کنند.

"غلامحسین طاهری" در این نشست به ارائه برخي گزارش عملكرد و فعاليت هاي اين مديريت پرداخت و افزود: جایگاه جامعه رسانه اي يك شهرستان را فراتر از ديدگاه شهرستاني آن مي بينيم و در حقیقت رسانه های متعهد زبان گویا و صریح جامعه محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش سال 91 را يك سال پركار تجربه مي كند كه ابلاغ سند تحول بنيادين در نظام آموزش و پرورش مهمترين آن است و نفس تهيه و تدوین اين سند نشات گرفته از نگاه زيبا و ارزشمند مقام معظم رهبري است.

طاهری به تاکید بر تحول در نيروي انساني و تربيت نيروهاي توانمند بعنوان یک اصل در راستای ترقي جوامع افزود: شهرستان طبس در كنار منابع سرشار خدادادي، داراي نيروي انساني سرشار از هوش و حافظه است.

این مقام مسئول گفت: مديريت آموزش و پرورش طبس در سال گذشته فعاليتهاي تربيتي، آموزشي و ابلاغي خوبي را اجرا نمود كه مورد تاييد مديران و كارشناسان استان قرار گرفت و این حرکت در سايه همدلي همكاران فرهنگی در شهرستان طبس انجام شده است.

وی تاکید کرد: شهرستان طبس به لحاظ نگاه مردمی و اجتماعی، شهرستاني فرهنگي و ديني است و رويكرد مردم به مقام معلم و جایگاه آموزش و پرورش و مدرسه جايگاهي ستودني است كه اين مقام را مقدس و مدرسه را مورد تقديس مي دانند.

طاهری با ارائه آمار پذیرفته شدگان کنکور 90 از شهرستان طبس یادآور شد: آنچه كه در قبولي هاي كنكور بعنوان سند افتخار این شهرستان محسوب مي شود، در سايه همت و تلاش مضاعف معلمان سختكوش اين خطه است و قابل تجليل و تقدیرمي باشد.

وی ضمن تقدیر از تلاش همه همکارانش در آموزش و پرورش طبس گفت: آقاي غلامرضا اكبرزاده (معلم يار نمونه استاني) و خانم طيبه بخشايي (مدير نمونه مدرسه راهنمايي ) بعنوان برگزیدگان استانی مورد تقدير قرار مي گيرند.

غلامحسین طاهری در خصوص احداث مدرسه در مقطع ابتدايي برای محدوده باغ گلشن طبس قول مساعد داد و گفت: با توجه به طرح ساماندهي فضاهاي آموزشي و 6 پایه شدن مقطع ابتدائی، طرح استقرار دبستان برای محدوده میدان انقلاب اسلامی (میدان باغ گلشن) در دستور کار قرار دارد.  

در این نشست مطبوعاتي معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت (محمد حسن اوليايي)،  معاون پرورشي و تربيت بدني (احمد طبسي زاده) و معاون آموزشي (علي كريمي) و دبير ستاد بزرگداشت هفته معلم (علي مرادي) و نیز کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش طبس (علیرضا رحمانی) و کارشناس علوم قرآنی(سیداحمد هاشمی) حضور داشتند.

پیش از شروع جلسه مدیر آموزش و پرورش طبس ضمن تقدیر از تیترهای زیبا و انعکاس صادقانه اخبار در پایگاه اطلاع رسانی "یزدفردا" آن را رسانه ای مورد تقدیر و مردمی خواند.