زمان : 16 Ordibehesht 1391 - 18:19
شناسه : 50603
بازدید : 3317
نشست همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد نشست همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه یزد و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد نشستی با حضور مهدی حجازی معاون حمایت و سلامت خانواده و محمود میدانی رئیس اداره امور پذیرش و مددکاری کمیته امداد در خصوص نحوه همکاری بین دو اداره در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.
نشستی با حضور مهدی حجازی معاون حمایت و سلامت خانواده و محمود میدانی رئیس اداره امور پذیرش و مددکاری کمیته امداد در خصوص نحوه همکاری بین دو اداره در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلان اداره کل اوقاف استان یزد، در این جلسه مهدی خاوری معاون این اداره کل ضمن اشاره به امکان استفاده از ظرفیت های وقف در راستای محرومیت زدایی، در رابطه با تشکیل کارگروهی از نمایندگان کمیته امداد، اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما و دفتر امام جمعه در جهت بررسی مسائل وقف و شیوه اطلاع رسانی وقف های جدید به مردم مطالبی عنوان کرد.
در ادامه این جلسه همچنین مقرر شد کمیته امداد امام خمینی ضمن بررسی ، نیاز های اقشار کم درآمد جامعه را در قالب وقف جدید اعلام تا به اطلاع عموم مردم یا واقفین خیر اندیش رسانده شود.
در پایان در خصوص بررسی راهکار های ایجاد موسسه خیریه با توافق طرفین و به کارگیری آن جهت تحقق برنامه های کمیته امداد و اوقاف و امور خیریه تصمیماتی اتخاذ گردید.
گفتنی است این جلسه در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.