زمان : 15 Ordibehesht 1391 - 18:37
شناسه : 50566
بازدید : 4033
کینه ها و اختلافات انتخاباتی را کنار بگذارید. امام جمعه موقت طبس: کینه ها و اختلافات انتخاباتی را کنار بگذارید. امام جمعه موقت طبس گفت: باید اختلاف‌های احتمالی پس از شمارش آرای مردم و مشخص شدن نتیجه انتخابات، تمام شود و اکنون هم دو ماه از زمان برگزاری دور اول انتخابات می‌گذرد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: امام جمعه موقت طبس در نمازجمعه این هفته با تاکید براهمیت و ارزش اتحاد و همدلی و نتیجه مخرب اختلاف و تفرقه گفت: حساسیت شرایط کنونی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و الان موقعیتی نیست که با یکدیگر در حال درگیری، دعوا و اختلاف باشیم.

"حجت الاسلام احمد مودب" انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را یادآور شد و گفت: طبیعی است که رقابت جدی انتخابات، اختلاف نظرهایی را هم به دنبال دارد، اما باید این اختلاف‌های احتمالی پس از شمارش آرای مردم و مشخص شدن نتیجه انتخابات، تمام شود و اکنون هم دو ماه از زمان برگزاری دور اول انتخابات می‌گذرد.

خطیب جمعه موقت طبس خاطرنشان کرد: اینکه افراد به یکدیگر توهین کرده و طرف مقابل را ضدانقلاب، ضدنظام و بی‌مسئولیت بخوانند، بسیار زشت و تأسف‌بار است و نتیجه بدی به دنبال دارد.

حجت الاسلام مودب ادامه داد: ممکن است برخی افراد تنگ‌نظر تصور کنند که مسئولیت نظام تنها بر دوش عده‌ای معدود است، اما در واقع اعتبار نظام به مشارکت، اتحاد و همدلی آحاد مردم وابسته است.

وی افزود: چنانچه بین مسئولان، تصمیم‌گیران، مؤثران و به‌ویژه سران قوا، اختلافی وجود داشته باشد و این اختلاف به میان مردم کشیده شود، محبت‌ها به نفرت و کینه مبدل می‌شود و در چنین شرایطی هیچ رشدی در کشور اتفاق نخواهد افتاد که نتیجه آن بدبختی یک ملت است.

امام جمعه موقت طبس در ادامه خطبه‌های نماز جمعه، ضمن گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت تنها راهی است که می‌تواند در راستای تحول و دگرگونی جهان اثربخش باشد که البته تعلیم و تربیت صحیح الهی که بشر را در مسیر حیات معقول به حرکت درآورد تنها از عهده پیامبران، امامان و علمای ربانی ساخته است.