زمان : 15 Ordibehesht 1391 - 02:27
شناسه : 50546
بازدید : 3671
برگزاری نمایشگاه دیجیتال مردم را با استفاده صحیح از علم روز آشنا می کند امام جمعه محمد آباد یزد: برگزاری نمایشگاه دیجیتال مردم را با استفاده صحیح از علم روز آشنا می کند یزدفردا:امام جمعه محمد آباد یزد ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه سراسری دیجیتال یزد اظهار امیدواری کرد که عموم مردم از این نمایشگاه بازدید داشته باشند .

یزدفردا:امام جمعه محمد آباد یزد ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه سراسری دیجیتال یزد اظهار امیدواری کرد که عموم مردم از این نمایشگاه بازدید داشته باشند .

حجه الاسلام سید کاظم مدرسی در حاشیه بازدید از نمایشگاه استانی رسانه های دیجیتال در یزد ضمن قدردانی از برگزاری چنین نمایشگاه هایی تاکید نمود:برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال یزد فرصت مناسبی برای آشنایی مردم استان با حوزه فناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال است.

وی همچنین گفت : برگزاری چنین نمایشگاههایی علاوه بر آشنا نمودن مردم با آسیبها و مخاطرات ناشی از رسانه های دیجیتال،آنها را با استفاده صحیح فرهنگ دیجیتال آشنا می نماید.

حجت الاسلام مدرسی افزود : تولید علم باید متناسب با شرایط روز صورت بگیرد و در این دوره زمانی با توجه به فرصت کم مردم استفاده از فناوری دیجیتال در این خصوص موثر است.

وی در پایان از زحمات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال  وزارت در خصوص برپایی این نمایشگاه تشکر وقدر دانی نمود.