زمان : 15 Ordibehesht 1391 - 01:33
شناسه : 50534
بازدید : 3394
 آغاز به کار دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال آغاز به کار دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال

دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال یزد با حضور حجت الاسلام والمسلمین مدرسی امام جمعه محمدآباد یزد، رضایی معاون استاندار یزد ، مقوم مدیرعامل شرکت مخابرات استان و جمعی از مسئولین در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد افتتاح شد.

مسئولین استان در این بازدید با بخشهای مختلف این نمایشگاه بزرگ اشنا شدند. بنابراین گزارش این نمایشگاه با حضور بیش از 85 شرکت داخلی سراسر کشور که با انواع نرم افزارها میزبان علاقمندان حوزه دیجیتال هستند محصولات فرهنگی و هنری  خود را تا 17 اردیبهشت از ساعت 16 الی 22 در معرض آنها قرار خواهند داد.

پایگاه های اینترنتی ، شهر دیجیتال ، هنرهای دیجیتال ، فن آوری و تکنولوژی ، خانواده ، سرگرمی ، مسابقات کودک و رسانه ، فروشگاه ومعرفی تولیدات و اثار رسانه های دیجیتال ، کارگاه ها و نشست های آموزشی تشکیل شده است .

کارگاه های آموزش این نمایشگاه با موضوعات امنیت در فضای مجازی ، جنگ نرم رسانه ای ، اینترنت پدیده ای که از نو باید شناخت ، جهان نامرئی شبکه های اجتماعی ، آشنایی با فضای مجازی ، آشنایی با بازی های رایانه ای ، اصول و قالب های روابط عمومی الکترونیک ، تبلیغات اینترنتی ، اصول وبلاگ نویسی و طراحی صفحات وب برگزار می گردد.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور بیش از 85 شرکت داخلی سراسر کشور که با انواع نرم افزارها میزبان علاقمندان حوزه دیجیتال هستند محصولات فرهنگی و هنری  خود را تا 17 اردیبهشت از ساعت 16 الی 22 در معرض مردم قرار خواهند داد.