زمان : 14 Ordibehesht 1391 - 22:34
شناسه : 50517
بازدید : 2817
‌برای نخستین بار در کشور کارخانه تخصصی تولید لکوموتیو با تکنولوژی روز دنیا تولیدخود را آغاز کرد(1نظر) مدیرعامل راه آهن : ‌برای نخستین بار در کشور کارخانه تخصصی تولید لکوموتیو با تکنولوژی روز دنیا تولیدخود را آغاز کرد(1نظر) یزدفردا :صاحب محمدی گفت : صنایع داخلی، ظرفیت اجرایی برای حمایت از تولید ملی را دارد و باید پشتیبانی شود.

یزدفردا :صاحب محمدی گفت : صنایع داخلی، ظرفیت اجرایی برای حمایت از تولید ملی را دارد و باید پشتیبانی شود.

مدیرعامل راه آهن با بیان این که بالاترین سرمایه ما نیروی انسانی محقق و حرفه ای است ، گفت : تولید داخلی بیش از 90 درصد واگن های باری و بیش از50 درصد واگن های مسافری از دستاوردهای تلاش برای بومی سازی صنایع ریلی است.
به گزارش یزدفردا به نقل از واحد مرکزی خبر، عبدالعلی صاحب محمدی با اعلام این خبر افزود : صنایع داخلی، ظرفیت اجرایی برای حمایت از تولید ملی را دارد و باید پشتیبانی شود.
وی گفت : برای نخستین بار در کشور کارخانه تخصصی تولید لکوموتیو با تکنولوژی روز دنیا و با رویکرد بومی سازی و انتقال دانش فنی، تولید خود را آغاز کرده است و این اراده وجود دارد که حداکثر استفاده از ظرفیت کارخانه صورت بگیرد.
رئیس هیئت مدیره راه آهن با بیان اینکه توجه به مقوله تولید ملی از اهداف چند سال اخیر راه آهن بوده است ، تصریح کرد: ساخت لکوموتیو با موتور ملی، سازه های جدید، تولید داخلی ادوات و علائم الکتریکی و توانایی صدور گسترده خدمات فنی و مهندسی ریلی به خارج از کشور نشان دهنده امکانات صنعت ریلی و عزم جدی مسئولان در تحقق خودکفایی و رسیدن به اهداف سند چشم انداز است.
صاحب محمدی ، ساخت و بازسازی 1300 قطعه لکوموتیو جی ام ؛ ساخت و بازسازی 470 قطعه لکوموتیو جی ئی ، ساخت و بازسازی 1100 قطعه از لکوموتیو ALSTOM و ساخت و بازسازی 100 قطعه از لکوموتیو HITACHI را از دیگر فعالیت های راه آهن در حمایت و استفاده از صنایع و تولیدات داخلی برشمرد.