زمان : 14 Ordibehesht 1391 - 18:41
شناسه : 50489
بازدید : 4129
راه اندازی ایستگاههای مکانیزه و اتوبوسهای BRT در یزد+عکس خبری تقدیر از پرسنل بازنشسته سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه راه اندازی ایستگاههای مکانیزه و اتوبوسهای BRT در یزد+عکس خبری مهندس میروکیلی از بهره برداری ایستگاههای اتوبوسی مکانیزه که دارای امکانات سرمایی و گرمایی است در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار اتوبوسهای BRT هم در یزد راه اندازی می شود.
یزدفردا: در مراسم تقدیر از پرسنل بازنشسته سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه "مهندس میروکیلی" شهردار یزد، از بهره برداری ایستگاههای اتوبوسی مکانیزه که دارای امکانات سرمایی و گرمایی است در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار اتوبوسهای BRT هم در یزد راه اندازی می شود.

به گزارش یزدفردا: در مراسم تقدیر از 68 پرسنل بازنشسته سازمان اتوبوسرانی یزد و حومه که با حضور خانواده این عزیزان و مسئولان شهری برگزار شد شهردار یزد با بیان سختیهای کار رانندگان اتوبوسهای شهری، ضمن تجلیل از این عزیزان خاطرنشان کرد  که مردم همیشه قدردان زحمات شما هستند.

مهندس میروکیلی همچنین با ارائه توضیحاتی در خصوص بلیت الکترونیکی اتوبوسهای شهری، خبر از  راه اندازی ایستگاههای مکانیزه در شهر یزد داد که دارای امکانات گرمایی و سرمایی است و اولین آن به زودی در محل ابتدای بلوار طالقانی- روبروی ساختمان دانشگاه یزد افتتاح می گردد.

وی علاوه بر این خاطرنشان نمود در صورت تأمین اعتبار، اتوبوسهای BRT هم در سالجاری راه اندازی می شود.

دراین مراسم همچنین عزیزا... سیفی با گرامیداشت روز کارگر ضمن تحسین تلاش و برنامه ریزی مسئولان استان در زمینه کار، خاطرنشان کرد زمانی می توانیم حمایت قاطع از کار داشته باشیم که بخش کارگر را به خوبی ببینیم.

فرماندار یزد با بیان شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار امیدواری نمود که تحقق این شعار در استان یزد قوی تر از سایر استانها باشد و بتوانیم با تلاش و ابتکار کارگران، بر تمام تحریمها و مشکلات فائق آییم.

وی با تبریک هفته معلّم، افتخار کسب 18 سال رتبه برتر کنکور توسط یزدیها را مبتنی بر تلاش فرهنگیان و معلّمان دانست.

سیفی لازمه ارتقاء تولید ملی را توجه به نیروی انسانی متخصص معرفی کرد که در این میان نقش فرهنگیان و معلمان آشکار است.

فرماندار یزد با اشاره اینکه هر کس بیشتر به مردم خدمت کند نزد خدا محبوب تر است از زحمات پرسنل سازمانی اتوبوسرانی که در خط مقدم خدمت به مردم هستند تقدیر نمود.