زمان : 14 Ordibehesht 1391 - 10:02
شناسه : 50480
بازدید : 6971
سیدعنایت الله قریشی رئیس شورای اسلامی شهر طبس شد با رأی اعضای شورای شهر: سیدعنایت الله قریشی رئیس شورای اسلامی شهر طبس شد اعضای شورای اسلامی شهر طبس برای ششمین بارهیئت رئیسه خود را انتخاب کرده و سکان مدیریت این نهاد مردمی را در آخرین سال کاری شورای سوم به رئیس جدید سپردند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: اعضای شورای شهر طبس برای ششمین بارهیئت رئیسه خود را انتخاب کرده و سکان مدیریت این نهاد مردمی را در آخرین سال کاری شورای سوم به رئیس جدید سپردند.
به گزارش خبرنگار یزدفردا: بر اساس رأی گیری انجام شده "سید عنایت الله قریشی" به عنوان رئیس شورای شهر طبس انتخاب شد.
در این انتخابات "محمدحسین معصومی" نیز به عنوان نایب رئیس و "علیرضا عبدالرحیمی" دیگر عضو شورا به عنوان منشی معرفی شدند.

رئیس شورای شهر طبس در گفتگو با خبرنگار "یزدفردا" اظهار داشت: وحدت و همدلی بر محور ولایت، مهمترین اصل برای اجرای برنامه های شورای اسلامی شهر است و الحمدالله این فضا در شهر حاکم شده است و مردم در انتخابات 12 اسفند 1390 اتحاد خود را در شهرستان طبس با انتخابی صحیح نشان دادند.
"سید عنایت الله قریشی" افزود: یکی از مشکلات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای کوچک کمبود اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی است که پروژه های شهری دراین مناطق را با مشکلات جدی مواجه کرده است.
وی با اشاره به مشکلات این شهرستان خاطر نشان کرد: علیرغم خدمات بسیار شایان و ارزنده ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت محرومیت زدایی از این منطقه داشته است هنوز از لحاظ راه، بهداشت، صنعت، اشتغال، آموزش ، عمران و رفاه عمومی در محرومیت به سر می برد و امید  داریم که مسئولان استانی و کشوری تلاش بیشتری برای دستیابی مردم این شهرستان به امکانات حقه خود به کار برند.

قریشی با تاکید بر روحیه انتقاد پذیری هیأت رئیسه جدید گفت: این شورا آمادگی دارد تا از افکار و اندیشه های نخبگان و معتمدین مردم در راستای بهبود وضعیت شهر طبس استفاده نماید و آنها را برای آسایش عمومی در برنامه کاری خود قرار دهد.

"سیدعنایت الله قریشی" که از اعضای هیأت علمی دانشگاههای طبس محسوب می شود، سه سال بعنوان نائب رئیس شورای شهر در شورای سوم و دو دوره عضو شورای اسلامی شهر طبس و نیز در دور اول بعنوان عضو علی البدل شورای شهر منتخب مردم بوده و در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، مسئولیت ستاد تبلیغات انتخاباتی "دکتر محمدعلی عبداله زاده" نماینده منتخب مردم شهرستانهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان برای مجلس نهم را عهده دار بوده است.