زمان : 14 Ordibehesht 1391 - 18:14
شناسه : 50479
بازدید : 3035
نمایشگاه توانمندی های هنرجویان هنرستان آیت ا... حائری یزد بازدید رئیس حوزه هنری استان یزد از نمایشگاه توانمندی های هنرجویان هنرستان آیت ا... حائری یزد رئیس حوزه هنری استان یزد در خصوص راه اندازی رشته انیمیشن با استفاده از توانمندی ها و امکانات موجود حوزه هنری دراین واحد آموزشی اعلام مادگی کرد.

یزدفردا:محمدرضا نیکونژاد ضمن دیدن آثارهنری ارائه شده در این نمایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت های هنری این واحد آموزشی قرار گرفت.

 به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: وی با بیان این که هنرمندان مستعد و خلاق در این گونه نمایشگاه ها کشف می شوند برهمکاری و تعامل هرچه بیشتر بین حوزه هنری استان ومراکز آموزش هنرتأکید کرد.

در این نمایشگاه 80 اثر در زمینه های گرافیک، معماری و انیمیشن به تماشا گذاشته شده وتا پایان اردیبهشت ماه سال جاری در محل این هنرستان برپا است.

رئیس حوزه هنری استان یزد همچنین در دیدار با مدیر و مسئولان هنرستان آیت ا... حائری با تبریک هفته معلم به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت، در خصوص راه اندازی رشته انیمیشن با استفاده از توانمندی ها و امکانات موجود حوزه هنری دراین واحد آموزشی اعلام مادگی کرد.

قرار است ازسال تحصیلی آینده رشته انیمیشن در این هنرستان ارائه شود.