زمان : 13 Ordibehesht 1391 - 20:52
شناسه : 50445
بازدید : 2490
تقدير مدير كل آموزش فني و حرفه اي از مربيان استان تقدير مدير كل آموزش فني و حرفه اي از مربيان استان

در سالروز گراميداشت مقام شامخ معلمان و بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد با بازديد از چند كارگاه مهارت آموزي،مربيان فني و حرفه اي را مورد تقدير قرار داد .
حبيب الله كارگر در پيامي نيز از كليه مربيان مراكز آموزش فني و حرفه اي استان تجليل كرد .

 در اين پيام آمده است : ۱۲ ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري سخن از معلم عاشقي است كه سينه اش ، منزل اشراق نور حق بود و جهان هستي ، مدرسه ايست كه انسان ها به تفاوت مراتب ، دانش آموزان و دانشجويان آن به شمار مي آيند و آموزگار راستين اين مدرسه پرودگار است كه هر كس را به قدر استعداد و شايستگي اش تعليم و تربيت مي كند ؛ او كه هم معلم است و هم مربي ؛ هم آموزش و هم پرورش مي دهد .

معلمان طلايه داران پيشرفت و تعالي در هر كشور و جامعه اي مي باشند و همچون خورشيدي تابناك بر تارك جوامع بشري مي درخشند و پيامبر گونه رسالت خطير هدايت و روشنگري و نجات انسان ها ، از دام جهالت ، شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند .

عالمان و معلمان در قرآن كريم از جايگاه رفيعي برخوردار مي باشند و در دين مبين اسلام نيز ، در باره تجليل از مقام آنان تأكيدات فراوان شده است . در ايران اسلامي معلمان گرانقدر در هنگامه هاي سخت و سنگيني چون دوران انقلاب شكوهمند اسلامي و لحظات صيانت از آن ، مجاهدت و رشادت هاي كم نظيري از خود نشان دادند . در حال حاضر نيز دسترسي به علوم و فنون و تكنولوژي روز در رشته هاي مختلف مرهون و مديون معلمان گرانقدر مي باشد .

اكنون كه در سالگرد گراميداشت هفته معلم قرار گرفته ايم ، ضمن نكوداشت ياد و خاطره استاد بزرگوار شهيد مرتضي مطهري و عرض تبريك و تهنيت اين هفته بر تمامي معلمان دلسوز و تلاشگر با هدف و مساعي همه معلمان عزيز كه بي ريا و صادقانه در كلاس هاي درس در سراسر استان با رفتار و انديشه ي والايشان سرآمد جامعه اسلامي شده اند از بارگاه ربوبي ، توفيقات عالي همگان را در راستاي نيل به سعادت دنيوي و اخروي ، مسئلت مي نماييم .