زمان : 13 Ordibehesht 1391 - 19:38
شناسه : 50434
بازدید : 6868
خبر فوری :فروزان نیا دقایقی پیش :به ابرکوه نمی آئیم-در حال حاضر حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در ابرکوه است! علی رغم اعلام دکتر فروزان نیا رییس ستاد دخیل عباس زارع زاده خبر فوری :فروزان نیا دقایقی پیش :به ابرکوه نمی آئیم-در حال حاضر حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در ابرکوه است! فروزان نیا دقایقی پیش : جهت احترام ویژه به اهالی ابرکوه و حفظ آرامش و آسایش برنامه حضور در ابرکوه لغو شد و اما در حال حاضر حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در ابرکوه است!

 یزدفردا :فروزان نیا دقایقی پیش : جهت احترام ویژه به اهالی ابرکوه و حفظ آرامش و آسایش برنامه حضور در ابرکوه لغو شد   و اما در حال حاضر  حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده در ابرکوه است!

در حالی که رئیس ستاد انتخابات  حجت الاسلام دخیل عباس  زارع زاده دقایقی پیش با صدور بیانیهای در یزدفردا عدم حضور در شهرستان ابرکوه  را به اطلاع مردم رسانده است  حجت الاسلام دخیل عباس زارعزاده  در حال حاضر در ابرکوه به سر می برد و در پیامک به مردم محل سخنرانی خود را مسجد جامع معرفی کرده است.

حا باید دید بیانیه دکتر فروزان نیا که در آن آمده"با توجه به حضور نامزد از آن شهرستان بر آن شدیم جهت احترام ویژه به اهالی ابرکوه و حفظ آرامش و آسایش و جلوگیری از هرگونه حاشیه ، برنامه حضور در شهرستان را لغو نمود" با حضور حجت الاسلام دخیل عباس در ابرکوه و دعوت پیامکی چه ارتباطی می تواند داشته باشد .

 

منتظر گزارشات تکمیلی باشید