زمان : 13 Ordibehesht 1391 - 16:34
شناسه : 50418
بازدید : 2506
رقابت بیش از سه هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد رقابت بیش از سه هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یزد بیش از سه هزار داوطلب در 5 نوبت صبح و بعدازظهر از تاریخ 21 لغایت 23 اردیبهشت ماه به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر محمد حسین مسلمین ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : این واحد دانشگاهی یکی از واحدهای پیشرو در ایجاد رشته های تحصیلات تکمیلی است که هم اکنون بالغ بر 1620 نفر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

وي ادامه داد : برای سال تحصیلی جدید بیش از سه هزار  داوطلب در 13 رشته و گرایش  کارشناسی ارشد با یکدیگر رقابت خواهند کرد بطوریکه واحد یزد به عنوان یک واحد دانشگاهی با درجه سازمانی بسیار بزرگ هم اکنون بیش از 9500 نفر دانشجو در قالب 95 رشته ، گرایش از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی مشغول به تحصیل دارد که در آینده ای نزدیک به واحد جامع تبدیل خواهد شد.

دکتر مسلمین تصریح کرد : یک از اولویت سال جاری دانشگاه را توجه ویژه به ارتقای کمی و کیفی آموزش و پژوهش ، توسعه تحصیلات تکمیلی و توسعه در عرصه فعالیت فرهنگی و معنوی ، حمایت از اساتید و دانشجویان نخبه ، محقق و پژوهشگر اعلام و اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف و ارائه طرحهای پژوهشی و پروژه های تحقیقاتی جدی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی گامهای عملی برداریم.

وی خاطر نشان کرد : آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه 21 و 22 و23 اردیبهشت امسال در 5 نوبت صبح و بعدازظهر با حضور بیش از سه هزار شرکت کننده در این واحد دانشگاهی برگزار خواهد  شد .