زمان : 13 Ordibehesht 1391 - 16:22
شناسه : 50409
بازدید : 2823
ساماندهي مشاغل مزاحم شهري بايد در اولويت قرار گيرد معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد: ساماندهي مشاغل مزاحم شهري بايد در اولويت قرار گيرد جلسه ستاد مشاغل مزاحم شهري به رياست حسين عسكرزاده معاون سياسي و اجتماعي فرماندار برگزار شد.

یزدفردا :حسين عسكرزاده در اين جلسه با بيان اينكه ساماندهي فروشندگان فلزات مستعمل در سطح شهر يزد با هر چه سريعتر صورت پذيرد گفت: در بعضي از منطق شهر شاهد وضعيت حوبي نيستيم و مردم نيز انتظار دارند كه اين مناطق ساماندهي شود و برخي از مشكلات و گرفتاري هاي ناشي از فعاليت مشاغل مزاحم شهري مرتفع گردد.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار يزد افزود: با توجه به گزارشات واصله تا كنون اقدامات خوبي در خصوص ساماندهي فروشندگان فلزات مستعمل انجام شده است و انشاءاله با پيگيري هاي مستمر و تعامل ميان دستگاههاي اجرايي اهداف پيش بيني شده محقق مي شود.

عسكرزاده با اعلام اینکه با برنامه‌ریزی و پیگیریهای دقیق از رشد مجدد این صنوف و مشاغل در شهر باید جلوگیری کرد تصريح نمود: با افرادی که از این طرح‌ها امتناع کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وي باتأكيد به اينكه اين مشاغل معضلات و تبعات اجتماعي گوناگوني را براي شهر ايجاد مي نمايند افزود: متأسفانه تعداد زيادي به اين شغل ها روي آورده اند كه از طريق شهر در معرض خطرات اجتماعي و فرهنگي است كه بايد با واگذاري زمين در خارج از شهر مانع از رشد بي رويه آنها در مناطق شهري شد.

عسكرزاده خاطرنشان كرد بايد شيوه نامه و يا دستور العملهايي در برخورد با مشاغلي كه مزاحمت شهري ايجاد مي نمايد تدوين شود.