زمان : 12 Ordibehesht 1391 - 19:03
شناسه : 50375
بازدید : 2081
استاندار يزد:  تعليم بدون تزكيه و تربيت بي معنا است استاندار يزد: تعليم بدون تزكيه و تربيت بي معنا است یزدفردا :استاندار يزد با اشاره به آيات قرآن كريم، گفت: تعليم بدون تزكيه و تربيت معنا ندارد.

یزدفردا :استاندار يزد با اشاره به آيات قرآن كريم، گفت: تعليم بدون تزكيه و تربيت معنا ندارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز دوشنبه در همايش نكوداشت مقام معلم كه در محل سالن اجتماعات مركز تربيت معلم شهيد پاكنژاد يزد برگزار شد، اظهار داشت: يزد 18 سال ، رتبه اول كنكور را از آن خود كرده است و باز هر چه در حوزه تعليم تلاش كنيم، كم است.

وي ضمن تبريك هفته معلم افزود: معلمان آموزش و پرورش يزد،كارشان خدايي بوده كه حاصل آن تقديم 124 شهيد معلم و تربيت  بيش از يكهزار دانش آموز شهيد دفاع مقدس است.

استاندار يزد تصريح كرد: كسي كه براي خدا كار بكند، در دنيا و آخرت عزتمند است.

فلاح زاده در بخش دوم سخنان خود، آباداني، پيشرفت علمي و توسعه همه جانبه كشور را يكي از مهم ترين نتايج كار و تلاش معلمان دانست و خاطرنشان ساخت: معلمان نقش عمده و موثري در توسعه پايدار و همه جانبه كشورها دارند.

عالي ترين مقام اجرائي استان، با اشاره به رصد مداوم چالشهاي استان در حوزه هاي مختلف به ويژه حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالي گفت: اينكه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) نسبت به تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي، جنگ و ناتوي فرهنگي هشدار داده و مي دهند واقعا جدي است.

استاندار يزد اظهار داشت: براي مقابله و رفتن به مصاف دشمنان بايد تهاجم دشمن را رصد كرده و با برنامه به مصاف آنان رفت.

وي ياد و خاطره استاد شهيد علامه مطهري(ره) و معلمان شهيد استان يزد را گرامي داشت.

مدير كل آموزش و پرورش استان يزد نيز در اين مراسم هفته معلم را گرامي داشت و با اشاره به اهميت ايجاد تحول در نظام آموزش و پرورش، نقش معلمان در تحقق سند تحول بنيادين آموزش و پروش را محوري دانست.

"رحيمي نژاد" افزود: اين تحول بدون نقش آفريني معلمان قابل تصور نيست.

وي اظهار داشت: از جمله اقدامات بنيادين در زمينه تحول، ايجاد دانشگاه جامع فرهنگيان است كه منجر به ارتقاء شأن معلم و تخصصي شدن حرفه معلمي مي شود.

مدير كل آموزش و پرورش استان  ياد و خاطره 124 فرهنگي شهيد استان و بيش از يكهزار شهيد دانش آموز اين خطه را گرامي داشت.

 در همايش نكو داشت مقام معلم از معلمان نمونه و تاثير گذار استان يزد تجليل شد.