زمان : 10 Ordibehesht 1391 - 19:51
شناسه : 50235
بازدید : 2649
ظرفیت کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یزد 50 هزار جلد کتاب افزایش یافت ظرفیت کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یزد 50 هزار جلد کتاب افزایش یافت قابلیت نگهداری پنجاه هزار جلد کتاب دیگر به ظرفیت کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی یزد

 به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد ظرفیت کتابخانه مرکزی این دانشگاه تا پنجاه هزار جلد کتاب دیگر افزوده شد.
غلامعلی مدیح دبیر شورای انتشارات و رئیس کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اعلام این خبر گفت: حوزه معاونت پژوهشی در سال 90 برنامه هایی را تصویب رساند که از مهمترین آنها توسعه و تجهیز کتابخانه مرکزی دانشگاه،افزایش 50000 جلد کتاب به ظرفیت کتابخانه دانشگاه،تجهیز کتاب، کتابخانه به سیستم امنیتی، سیستم بارکدخوان بود که این مهم تا پایان سال گذشته تحقق یافته و امروز کتابخانه مرکزی واحد یزد دارای بیش از یکصد هزار جلد کتاب فارسی و ده هزار جلد کتاب به زبان لاتین می باشد. وی افزود: در حال حاضر کتابخانه مرکزی واحد یزد بصورت تحت وب در دسترسی دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفته و در آینده قصد داریم نمایشگاه های کتاب را به صورت تخصصی و ویژه هر گروه و رشته تحصیلی در دانشگاه برگزار کنیم که امیدواریم این امر بعد از پایان نمایشگاه بین المللی کتاب تحقق یابد. غلامعلی مدیح ادامه داد: کتابخانه محل تغذیه ذهن دانشجویان بوده که باید پویایی و به روز بودن خود را حفظ نماید و منابع و مدارک علمی مورد نیاز مراجعین را تا حد ممکن تامین کند. رئیس کتابخانه مرکزی واحد یزد در پایان خاطر نشان کرد: تمامی کتب و فهرست انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این کتابخانه مرکزی موجود می باشد.