زمان : 10 Ordibehesht 1391 - 19:29
شناسه : 50229
بازدید : 2844
فرماندار يزد:كارگران نقش مهمي در توليد و توسعه اقتصاد ملي كشور دارند فرماندار يزد:كارگران نقش مهمي در توليد و توسعه اقتصاد ملي كشور دارند عزيزا... سيفي در پيامي به مناسبت 11 ارديبهشت ماه روز جهاني كارگر بر نقش مهم و سازنده كارگران در توليد و توسعه اقتصاد ملي تأكيد كرد.

یزدفردا :عزيزا... سيفي در اين پيام با بيان اينكه كشورها براي دستيابي به پيشرفت و رسيدن به توسعه پايدار نيازمند به كارگيري نيروي انساني توانمند و متخصص هستند افزوده است توجه به نيروي انساني به عنوان مهمترين ركن فعاليت هاي اقتصادي بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد تا اين عزيزان با انديشه خلاق ، نبوغ سرشار ، شور ، نشاط و اميد بتوانند نقش برجسته ي خود را در چرخه اقتصاد ايفا نمايند.

فرماندار با اشاره به نامگذاري سال 91 به عنوان سال " توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني " از سوي مقام معظم رهبري خاطر نشان كرده است : بايد با تلاش كارگران عزيز و حمايت از توليد كنندگان داخلي زمينه رشد و توسعه كشور را بيش از پيش فراهم آوريم و بتوانيم در بخشهاي مختلف اقتصادي به خودكفايي برسيم.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر، اين روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت کش تبريك گفته و موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل(ره) و در پرتو منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.