زمان : 09 Ordibehesht 1391 - 17:53
شناسه : 50149
بازدید : 3752
اساس و بنياد شوراها بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است. فرماندار طبس: اساس و بنياد شوراها بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است. فرماندار طبس با صدور پيامي ضمن گرامي داشت روز شوراها، اين نهاد اجتماعي را نمادي از مردم سالاري ديني و مشاركت عمومي دانست.

طبس- حقانی – سرپرستی یزدفردا: فرماندار طبس شوراها را نمود عینی از مردم سالاری دینی و اساس اين نهاد اجتماعي را بر حل عملگرايانه مشكلات مردم دانست.

فرماندار طبس با صدور پيامي ضمن گرامي داشت روز شوراها، اين نهاد اجتماعي را نمادي از مردم سالاري ديني و مشاركت عمومي دانست.

به گزارش یزدفردا: در پيام "عزيز بهزادي" چنين آمده است:

نهم ارديبهشت ماه روز شوراها فرصت غنيمتي است براي بازخواني نقش، جايگاه و رسالت شوراها به عنوان نمادي پويا و تأثيرگذار و مجالي است براي پاسداشت خدمات اين نهاد مردمي.

در حقيقت شوراهای اسلامی با هدف سهیم کردن مردم در اداره امور اجرایی کشور از پایین ترین تا بالاترین سطوح تصمیم گیری ايجاد شد و سرفصلي جديد در بالابردن سطح مشاركت عمومي و نمود عینی از مردم سالاری دینی به منصه ظهور گذاشت.

اساس و بنیاد اين نهاد اجتماعي،با استناد به منويات مقام معظم رهبری، بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم استوار است که این مهم با کسب سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پرهیز از دخالت دادن انگیزه های جناحی و حزبی در میدان فعالیت شوراها محقق خواهد شد.

 اينجانب با گراميداشت اين مناسبت مهم ملي، به نوبه خود از زحمات برادران عزیز شوراهای اسلامی در همه سطوح جغرافیایی شهرستان تقدير و تشكر نموده و توفيق اين عزيزان را در خدمت صادقانه و بيش از پيش به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم شريف از خداوند متعال خواستارم.