زمان : 09 Ordibehesht 1391 - 17:43
شناسه : 50144
بازدید : 4506
سید نبی رسولی به عنوان رئیس شورای شهر ابرکوه انتخاب شد سید نبی رسولی به عنوان رئیس شورای شهر ابرکوه انتخاب شد انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر ابرکوه برگزار شد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:اعضای شورای شهر ابرکوه در آخرین سال باقیمانده و برای ششمین بارهیئت رئیسه خود را انتخاب کردند.
بر اساس رأی گیری انجام شده سید نبی رسولی به عنوان رئیس شورای شهر ابرکوه انتخاب شد.
در این انتخابات محمد علی فاتحی نیز به عنوان نایب رئیس و حمید جلائی دیگر عضو شورا به عنوان منشی معرفی شدند.
رئیس شورای شهر ابرکوه در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت:همدلی  مهمترین اصل برای اجرای برنامه های شورای اسلامی شهر است و بحمدالله این فضا تاکنون در شورای شهر ابرکوه حاکم بوده است.
سید نبی رسولی افزود:یکی از مشکلات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای کوچک کمبود اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی است که شهرداری های این شهرها را با مشکلات جدی مواجه کرده است.
وی با اشاره به مشکلات این شهرستان خاطر نشان کرد: علیرغم خدمات بسیار شایان و ارزنده ای که نظام اسلامی در جهت محرومیت زدایی از این منطقه داشته است هنوز هم نسبت به اکثریت شهرستانهای استان از لحاظ راه، بهداشت ، صنعت ، اشتغال ، آموزش .عمرانی  و رفاهی در محرومیت به سر می بریم و امید  داریم که مسئولان استانی و کشوری تلاش بیشتری برای دستیابی مردم این شهرستان به این امکانات به کار ببرند.