زمان : 09 Ordibehesht 1391 - 00:29
شناسه : 50107
بازدید : 2919
رحمانی مدیر خبرگزاری ایرنا مرکزیزد:رسانه های دیجیتال بالاترین جایگاه را در بین دیگر رسانه ها دارد رحمانی مدیر خبرگزاری ایرنا مرکزیزد:رسانه های دیجیتال بالاترین جایگاه را در بین دیگر رسانه ها دارد یزدفردا:مدیر خبرگزاری ایرنا مرکزیزد گفت: در حال حاضر رسانه های دیجیتال بالاتری جایگاه را در بین دیگر رسانه ها دارند ورسانه های مکتوب در وضعیت فعلی از رسانه های دیجیتال ومجازی تغذیه می نمایند.

یزدفردا:مدیر خبرگزاری ایرنا مرکزیزد گفت: در حال حاضر رسانه های دیجیتال بالاتری جایگاه را در بین دیگر رسانه ها دارند ورسانه های مکتوب در وضعیت فعلی از رسانه های دیجیتال ومجازی تغذیه می نمایند.

محمودرضا رحمانی اضافه کرد: رسانه های مجازی ودیجیتال اهمیت فوق العاده ای در جنگ نرم دارند  چون قشر جوان ، نخبه وتحصیلکرده به دنیای دیجیتال دسترسی بیشتری دارند واطلاعات خود را از این منبع می گیرند .

به اعتقاد این فعال رسانه ای ،به طور مثال در زمان انتخابات رسانه های مجازی خارجی بسیار فعال عمل می کنند و کشور ما که تا کنون کمتر به این رسانه  ها توجه می کرد، همیشه در معرض حاشیه وسو استفاده قرار می گرفت.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در یزد که سال گذشته برپا شد، اظهار داشت: در حال حاضر در استان یزد هوشیاری وبیداری مردم بیشتر شده ومردم هم در زمینه اطلاع رسانی وهم در بحث بازی های رایانه ای وسرگرمی ها به دنیای دیجیتال اقبال بیشتری دارند.

 

رحمانی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال علاوه برمعرفی نرم افزارها وبازیهایی که شناخته شده نبودند ، زمینه های حضور قشر نخبه در دنیای دیجیتال را فراهم می کند .

وی توجه بیشتر به نخبه های حوزه علمی ودیجیتال را خواستار شد وافزود:اگر در بحث نرم افزاری بخواهیم محتوای به روز وجدید ارائه کنیم نیاز داریم به سمت افراد نخبه ومراکز علمی برویم واز این قشر حمایت معنوی ومادی صورت بگیرد.

رحمانی در پایان گفت: لازم است برای تولید کنندگان وپدیدآورندگان رسانه های دیجیتال پاداش ها و تشویق هایی در نظر گرفته شود وعلاوه بر بحث مادی با برگزاری جشنواره ها و در اختیار قرار دادن امکانات وتسهیلات برای تولید وتهیه نرم افزار، بحث رسانه های دیجیتال در یزد را تقویت نماییم.

گفتنی است دومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال 13اردیبهشت به مدت 5روز در محل دائمی نمایشگاههای استان یزد آغازبکار می نماید.