زمان : 08 Ordibehesht 1391 - 22:48
شناسه : 50075
بازدید : 2011
دايي: يک گل خيلي چيزها را عوض مي‌کند دايي: يک گل خيلي چيزها را عوض مي‌کند سرمربي راه‌آهن گفت: کميته داوران فدراسيون فوتبال مثل آب خوردن از کنار اشتباهات داوري عبور مي‌کند

علي دايي پس از تساوي خانگي بدون گل تيمش مقابل فولاد خوزستان گفت: تمام تلاش‌مان را انجام داديم و به خصوص درنيمه دوم خيلي خوب کار کرديم. فولاد بهترين مهاجمان ايران را دارد که براي هر تيمي خطرناک هستند اما دفاع ما بسيار خوب کار کرد و راه نفوذ آنها را بست.

سرمربي راه‌آهن با بيان اينکه مي‌توانستند در اين ديدار به گل برسند، افزود: در خط حمله اشتباهات زيادي داشتيم. در حالي که مي‌توانستيم به گل‌هاي زيادي برسيم اما بي‌دقتي کرديم. ايراد بزرگ ما اين است که مظلوم واقع شده‌ايم. وقتي داور پنالتي ما را نمي‌گيرد چه بايد بگويم. مربي حريف هم مي‌گويد پنالتي بوده اما داور اعتنايي نمي‌کند. ديگر بايد چه کار کنم. کمترين نفع را از اشتباهات داوري برده‌ايم و بيشترين ضرر را کرده‌ايم.

دايي تأکيد کرد: يک گل خيلي چيزها را عوض مي‌کند و روند بازي ما و حريف را تغيير مي‌دهد اما نمي‌دانم چه بگويم. مثل آب خوردن از کنار اشتباهات داوري عبور مي‌کنند. چرا پنالتي به اين واضحي گرفته نمي‌شود؟ حتماً مسئله‌اي وجود دارد اما اين دليل نمي‌شود که مهاجمان ما اين همه موقعيت گل را خراب کنند.

سرمربي راه‌آهن با بيان اينکه بايد در اين ديدار به يک پيروزي پرگل مي‌رسيدند، گفت: بايد 3 بر يک يا حتي 4 بر يک مي‌برديم اما بازي مساوي تمام شد. از بازيکنان تشکر مي‌کنم که با اين مشکلات تلاش‌شان را انجام دادند.



دايي ادامه داد: مسئولان باشگاه قول دادند 12 ارديبهشت‌ قسمت ديگري از مطالبات بازيکنان را پرداخت کنند و مجموع مطالبات را به 60 درصد برسانند که اگر اين طور شود در دو هفته باقيمانده با روحيه بهتري به ميدان خواهيم رفت.

وي در مورد اشتباهات داوري گفت: داوران همه‌ جوره حمايت مي‌شوند اما هيچ اتفاقي نمي‌افتد. در برنامه 90 در هفته گذشته چندين بار سعي شد که پنالتي ما مردود اعلام شود. چيزي که دل‌شان مي‌خواهد را نشان مي‌دهند حتي کارشناس داوري هم که به نفع داوران صحبت مي‌کند اعتقاد داشت که پنالتي درست است. دوست دارم بدانم راجع‌ به صحنه‌هاي اين بازي چه نظري مي‌دهند.

دايي درباره اينکه آيا مشکلات داوري به علت حقوق کم داوران است، گفت:‌ در آلمان يک داور براي يک بازي مگر چقدر حقوق مي‌گيرد؟ بايد اين موضوع با حقوقي که در ايران پرداخت مي‌شود مقايسه شود و سپس در اين مورد اظهارنظر کرد. من در جايگاهي نيستم که در اين مورد صحبتي کنم.