زمان : 08 Ordibehesht 1391 - 20:56
شناسه : 50070
بازدید : 8652
داغ انتخاباتی :استارت بداخلاقی های انتخاباتی در مهریز !!(24 نظر) داغ انتخاباتی :استارت بداخلاقی های انتخاباتی در مهریز !!(24 نظر) براساس همین گزارش پس از نماز مهندس فرهمند با مردم حاضر در مسجد در حال گفتگو بود که در یک اقدام غیر اخلاقی برق مسجد قطع شده و عده ی قلیلی بیرون از مسجد اقدام به ناسزا گویی نسبت به این نماینده مجلس و نامزد انتخاباتی نمودند .

یزدفردا :از صبح دیروز فعالیت های ستادهای انتخاباتی زارع زاده و فرهمند دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه مهریز بافق بهاباد خاتم ابرکوه در 5 شهرستان استان یزد آغاز شد.

به گزارش رسیده به یزدفردا :ساعاتی قبل مهندس فرهمندنماینده فعلی این حوزه و یکی از نامزدان راه یافته به انتخابات دور دوم مجلس نهم  جهت اقامه نماز و دیدار با مردم در مسجد زینبیه مزویر آباد مهریز حضور یافت .

براساس همین گزارش پس از نماز مهندس فرهمند با مردم حاضر در مسجد در حال گفتگو بود که در یک اقدام غیر اخلاقی برق مسجد قطع شده و عده ای قلیلی بیرون از مسجد اقدام  به ناسزا گویی  نسبت به این نماینده مجلس و نامزد انتخاباتی نمودند .

در دور قبل انتخابات مجلس نهم نیز کاندیداهای دور اول از برخورد های نامناسب صورت گرفته در مهریز گله مند بودند که امید می رود هواداران نامطزد های انتخاباتی با تبلیغ و معرفی نامزد مورد نظر خود اجازه حضور رقبا در صحنه را بدهند و قطعا مردم این حوزه با توجه به جمیع جهات نامزد اصلح  را جهت حضور در مجلس نهم انتخاب خواهند کرد .

منتظر اخبار داغ انتخاباتی این حوزه در یزدفردا باشید