زمان : 08 Ordibehesht 1391 - 19:23
شناسه : 50062
بازدید : 4049
خطیب جمعه ابرکوه:امام خمینی حجت را برای همه تمام کرد/یکپارچه در انتخابات شرکت کنید نماز جمعه در ابرکوه خطیب جمعه ابرکوه:امام خمینی حجت را برای همه تمام کرد/یکپارچه در انتخابات شرکت کنید امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه بیانات امام راحل (ره) در مورد حضور در انتخابات حجت را بر همه تمام کرده است گفت: مردم با حضور یکپارچه درپای صندوق های اخذ رای ، ضمن انتخاب نامزد اصلح از حق سیاسی و ملی خود دفاع کنند .

ابرکوه- رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه بیانات امام راحل (ره) در مورد حضور در انتخابات حجت را بر همه تمام کرده است گفت: مردم با حضور یکپارچه درپای صندوق های اخذ رای ، ضمن انتخاب نامزد اصلح از حق سیاسی و ملی خود دفاع کنند .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در مورد اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت امام(ره) تاکید می کنند «که اگر در انتخابات مسامحه کنیم از راه مجلس به ما لطمه می زنند.اگر مسامحه کنید مسئول هستید پیش خدای تبارک و تعالی اگر نروید و رای ندهید آنها که جدیت دارند که وارد مجلس شوند و به هم بزنند اوضاع ایران را ، اگر آنها خدای نخواسته بروند مسئولیتش مستقیماً به عهده شما است».
وی با بیان اینکه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مهمترین مناسبت پیش رو است اظهار داشت:حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود اثری ماندگار و حیاتی دارد.
خطیب جمعه ابرکوه افزود: مجلس نهم باید مجلسی یکپارچه ، ولائی  و با انگیزه در راستای حفظ مصالح ملت و قانون گذاری بر این مبنا باشد.
حسینی اظهار امیدواری کردکه نمایندگان منتخب مردم بتوانند با درایت و بصیرت با تبعیت از فرامین مقام ولایت اعتلا بخش کشور و میهن اسلامی در تمام زمینه ها باشند. باشند.
وی با گرامیداشت سالروز صدور فرمان 8 ماده ای رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در ایفای نقش و انجام وظیفه خود مسئولانه تر عمل کند تا شاهد اینگونه رانت خواری و اختلاس ها نباشیم.
حسینی با اشاره به در پیش بودن روز شوراها گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نمادهای حضور و مشارکت مردم است
وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کارگر اظهار داشت:سازمان بین الملل کار شعارهائی دارد که عمداً بنام کار و کارگر، اما عملا در راستای تامین منافع جهانخواران است، اما کار و کارگر از منظر اسلامی جایگاه ویژه ای دارد .
حسینی ضمن اشاره به چند آیه و روایت در مورد اهمیت کاروکارگر خاطر نشان کرد: لازمه حمایت از کار در سالی که به همین نام نامیده شده است حمایت از کارگر است، زیرا کار و کارگر لازم یکدیگرند و کار رونق بخش اقتصاد کشور به حساب می آید.
خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به درپیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام معلم و با بیان این که بلندای منزلت معلم را باید در پیوند با هدف آفرینش انسان و علت خلقت او جستجو کرد اظهار داشت: شرافت و مرتبت معلم به واسطه علم است که رمز برتری و اعتلای جامعه بشری است و باهدف عالی از خلقت انسان پیوند خورده است.