زمان : 08 Ordibehesht 1391 - 00:38
شناسه : 50031
بازدید : 2290
کامياب: اميدوارم همه قعرنشينان مثل ما ببازند کامياب: اميدوارم همه قعرنشينان مثل ما ببازند سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر ابراز اميدواري کرد ديگر قعرنشينان جدول رده بندي نيز شکست بخورند تا اين تيم در ليگ بر‌تر بماند.

سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر ابراز اميدواري کرد ديگر قعرنشينان جدول رده بندي نيز شکست بخورند تا اين تيم در ليگ بر‌تر بماند.



اصغر کامياب بعد از شکست دو بر صفر تيمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: من به کرانچار و مرزبان به خاطر تيم خوبشان تبريک مي‌گويم. سپاهان يک تيم حرفه‌اي است که اميدوارم با توجه به لياقتي که دارد در ‌‌نهايت به عنوان قهرماني ليگ بر‌تر فوتبال هم دست يابند.



وي افزود: ما شناخت کاملي براي اين ديدار از سپاهان داشتيم و مي‌دانستيم اين تيم فقط مي‌خواهند برنده اين ديدار باشد. ما اين تيم را خوب آناليز کرده بوديم و بيش از 90 دقيقه روزنه‌هاي نفوذ آنها را بستيم و با علم به اين اين موضوع دفاع خوبي داشتيم اما در دقايق پاياني با يک غفلت ضربه خورديم و باختيم.



سرمربي شاهين در رابطه با شانس تيمش براي بقا در ليگ بر‌تر گفت: اميدواريم خوش شانس باشيم و با شکست ديگر رقباي خود در ‌‌نهايت در ليگ بر‌تر باقي بمانيم.



وي در رابطه با شرايط طالب لو که در اين ديدار مصدوم و راهي بيمارستان شد، گفت: من از وحيد طالب لو تشکر مي‌کنم . وحيد در درون دروازه شاهين نمايش خوبي را ارائه کرد  و تا زماني که مصدوم شد نگذاشت دروازه تيم باز شود. اميدوارم مشکلي براي دست طالب لو به وجود نيامده باشد و اين دروازبان هرچه زود‌تر به ميادين بازگردد.