زمان : 07 Ordibehesht 1391 - 19:49
شناسه : 50013
بازدید : 1566
برگزاری نشست هم اندیشی منطقه ای مدیریت فرهنگی در استاندارداصفهان برگزاری نشست هم اندیشی منطقه ای مدیریت فرهنگی در استاندارداصفهان


ویژه کارکنان ادرات کل استاندارد استانهای اصفهان ، مرکزی و چهار محال و بختیاری در استان اصفهان
 
به گزارش روابط عمومی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اصفهان ، نشست منطقه ای هم اندیشی مدیریت فرهنگی ویژه همکاران این اداره کل و نیز همکاران ادارات کل استاندارد استانهای مرکزی و چهار محال و بختیاری در اصفهان برگزار گردید .
 
این نشست با همت امور بانوان سازمان ملی استاندارد در این اداره کل و با رویکرد مبانی تحکیم خانواده و تعمیق باورهای دینی و نیز حضور اساتید زبده و سرشناس حوزه و دانشگاه برگزار گردید و مورد استقبال فراوان همکاران ادارات کل استاندارد حاضر در جلسه واقع شد .
 
سلامت جسم و روان اعضاء خانواده ، انضباط فردی و رعایت موازین اخلاقی در درون خانواده ، سلامت عاطفی ، شخصیتی و رفتاری همسران ، بررسی شیوه‌های تربیتی فرزندان ، اشتغال و تحصیلات والدین و تاثیرات آنها در وضعیت اقتصادی و فرهنگی خانواده و ... ، از جمله مواردی می باشد که در این نشست توسط کارشناسان و اساتید جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در فضای کارگاهی با اظهار نظرات حاضرین و مشارکت در مباحث و گفتگو همراه گردید .
 
لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم با ایجاد فضای گفتگو و مشاوره های فردی ، از حضور اساتید و مشاوران متخصص امور خانواده بهره جسته و همکاران حاضر ضمن استقبال زیاد ، از این امکان نهایت بهره مندی و استفاده را حاصل نمودند .