زمان : 06 Ordibehesht 1391 - 21:07
شناسه : 49979
بازدید : 3889
 پیشرفت قابل قبول ساخت مسکن مهر در شهر مهردشت مسئول بنیاد مسکن ابرکوه خبر داد: پیشرفت قابل قبول ساخت مسکن مهر در شهر مهردشت

 ابرکوه سرپرستی یزد فردا:مسئول بنیاد مسکن ابرکوه از پیشرفت قابل قبول ساخت مسکن مهر در شهر مهردشت این شهرستان خبر داد.
حمید رضا چاکرالحسینی اظهار داشت:مسکن مهر از مهمترین برنامه های دولت نهم و دهم است و در این شهرستان نیز تلاش های بسیاری برای اجرای سریع این پروژه شده است و پروژه 156 واحدي مسكن مهر مهردشت نیز با وجود اينكه به دليل وجود مشکلاتی با تاخير شروع شد از پيشرفت فيزيكي بسيار خوبي برخوردار است.
وی یکی از پروژه های مسکن مهر در شهرستان ابرکوه را مسکن مهر شهر مهردشت ذکر کرد و در موردروند اجرای آن پاسخ داد: ساخت مسکن مهر در شهر مهردشت نخست به تعاونی های مسکن مهر برای اجرا واگذار شد که بنا به دلایلی و از جمله عدم پیشرفت کافی دراواخرسال1389، مقرر شدکه برای تسریع در ساخت به متقاضیان واجدشرائط زمین به صورت انفرادی واگذار شود و این افراد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شوند.
 چاکرالحسینی افزود: بنیاد مسکن شهرستان کلیه قطعات زمین مسکونی سایت مسکن مهر شهرمهردشت را به متقاضیان واجدالشرایط واگذار وآنان را برای دریافت تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن معرفی کرده است.
وی خاطر نشان کرد:با پی گیری های به عمل آمده از طرف این بنیاد وهمکاری های بخشداری بهمن،شهرداری مهردشت وادارات مربوطه، موانع این طرح برطرف شده وآب وبرق بخشی از سایت مسکن مهر نیز تامین شده است وافراد با اخذ پروانه ساختمانی عملیات ساخت را به صورت انفرادی شروع کرده اند.
در شهرستان ابرکوه دو پروژه مسکن مهر در دست اجرا است که پروژه 1201 واحدی شهر ابرکوه نیز تا پایان نیمه اول سال جاری به متقاضیان واگذار می شود.