زمان : 06 Ordibehesht 1391 - 19:16
شناسه : 49969
بازدید : 2607
محمود ياوري: بازي پر افت و خيزي را برابر ذوب آهن پيش‌بيني مي‌كنم محمود ياوري: بازي پر افت و خيزي را برابر ذوب آهن پيش‌بيني مي‌كنم سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز اولين هدف‌اش را ماندن در ليگ مي‌داند، اما مي‌خواهد چند پله هم از جايگاه فعلي صع

محمود ياوري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره بازي اين هفته‌ تيمش با ذوب آهن اصفهان تصريح كرد: با تمرين‌هاي خوب و همچنين شناخت بالايي كه از ذوب آهن داريم، بازي پر افت و خيز را برابر ذوب آهن پيش‌بيني مي‌كنم. هر دو تيم به دنبال بازي تاكتيكي،‌ ارزشمند و با تفكر هستند. ما نيز براي سه امتياز تلاش مي‌‌كنيم و با توجه به اين كه اين بازي در خانه‌مان است، اميدوار به كسب پيروزي هستيم تا نتيجه‌ هفته‌ قبل را هم جبران كنيم.

ياوري در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه فكر مي‌كند تيمش در پايان فصل چه رتبه‌اي را به خود اختصاص دهد؟ اظهار كرد: هدف‌مان در وهله اول ماندن در ليگ است و سپس مي‌خواهيم يكي، دو پله هم صعود كنيم. انتظار همه نيز همين است، اما فوتبال سراشيبي و سربالايي زياد دارد. چون هيچ كس فكر نمي‌كرد در بازي با مس سه امتياز را بدهيم، هيچ كس هم نمي‌تواند پيش‌بيني كند كه اوضاع‌مان در پايان فصل به چه شكل خواهد بود. اما ما هميشه بايد اميدوار باشيم و براي موفقيت‌هاي بهتر تلاش كنيم.

سرمربي فجر به بازي هفته‌ گذشته تيمش برابر مس سرچشمه كه با باخت همراه بود، اشاره و بيان كرد: برابر مس سرچشمه، با بازي بدي كه انجام داديم، باختيم. خيلي‌ بد بازي كرديم.

وي اضافه كرد: در تيم فجر سپاسي بازيكن با شخصيت و ارزشمند زياد هستند، اما وقتي مي‌گوييم از آن‌ها راضي نيستم، يعني توقع بيشتري داريم. همين توقع هم است كه آن‌ها را با ارزش مي‌كند.

ياوري در پايان نيز عنوان كرد: اميدوارم امروز كه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است، روز پر فايده اي براي مسلمانان و شيعيان باشد و همه بتوانيم از بركات اين روز بهره ببريم.

به گزارش ايسنا، ديدار دو تيم فجر سپاسي و ذوب آهن جمعه هشتم ارديبهشت ماه به ميزباني شيرازي‌ها برگزار خواهد شد. انتهاي پيام