زمان : 06 Ordibehesht 1391 - 19:09
شناسه : 49953
بازدید : 1955
بنگر: سرنوشت‌ قهرماني در دست خودمان است بنگر: سرنوشت‌ قهرماني در دست خودمان است مدافع تيم فوتبال سپاهان گفت: بازي سختي برابر شاهين بوشهر داريم و بايد سعي کنيم برنده بازي باشيم.

  محسن بنگر در گفت‌وگو با ايسنا اظهارکرد: درست است که شانس تيم سپاهان براي قهرماني از دو تيم ديگر استقلال و تراکتورسازي بيش‌تر است، اما ما نبايد از هم اکنون خود را قهرمان ليگ برتر بدانيم چرا که 3 بازي حساس پيش‌رو داريم و بايد از شرايط ميزباني در اين 3 بازي حداکثر استفاده را ببريم.



وي با بيان اينکه سرنوشت ما براي قهرماني در دست خودمان است، گفت: ما هم اکنون 3 امتياز از تيم دوم و سوم جلوتريم و نبايد هيچ لغزشي داشته باشيم و بايد امتيازات لازم را بگيريم و براي بار سوم قهرمان شويم.



مدافع تيم فوتبال سپاهان افزود: بازي با تيم شاهين بوشهر در روز پنجشنبه سخت است چرا که اين تيم در حال سقوط است و بازي با چنين تيم‌هايي که انتحاري بازي مي‌کنند براي هر تيمي سخت است.



بنگر تصريح‌کرد: از هواداران سپاهان مي‌خواهم که در بازي‌هاي باقي مانده ورزشگاه فولادشهر را پر کنند تا ما با انرژي بيش‌تر بتوانيم بازي کنيم.



وي در پاسخ به اين سوال که آيا در فصل بعد در سپاهان مي‌ماند يا خير، خاطرنشان‌کرد: هنوز براي فصل بعد تصميم نگرفته‌ام و قرارداد من در پايان فصل تمام مي‌شود و معلوم نيست که در سپاهان بمانم.