زمان : 05 Ordibehesht 1391 - 17:40
شناسه : 49904
بازدید : 4051
مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) دردانشگاه آزاد یزد همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت صدیقه کبری (س) مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) دردانشگاه آزاد یزد

 همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت صدیقه کبری (س) مراسم عزاداری و سوگواری بانوی عصمت و طهارت با سخنرانی حجت الاسلام عسکری طباطبایی  از قم  پنجم اردیبهشت ماه 91 در مسجد شهید آیت ا... صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

در این مراسم که به همت دفتر فرهنگ اسلامی ، هیأت حضرت رقیه (س) و پایگاه بسیج شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با حضور جمعی از مسئولین ، کارکنان و دانشجویان که بعد از نماز ظهر و عصر این روز آغازشد .

سخنرانان و مداحان اهل بیت (س) به تبیین شخصیت والای ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) ، ذکر مصائب و مناقب این بانوی بزرگوار سخنرانی کردند و در مدح مظلومیت این بانو به مرثیه سرایی پرداختند. همچنین حجت الاسلام عسکری طباطبایی در سخنرانی خود در جمع عزاداران به تبیین ارزش های والای مقام زن و دیدگاه اسلام در خصوص زنان پرداخت و پیرامون زندگانی و شخصیت آن حضرت از ایشان به عنوان الگو و اسوه زنان اسلامی به خصوص زنان مسلمان ایران اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام عسکری خاطر نشان کرد : شخصیت حضرت زهرا (س) الگویی برای تمام زنان عالم از آغاز اسلام تاکنون است بنابراین زنان و دختران جوان ، مادران آینده جامعه باید گفتار و اعمال این بانوی بزرگوار را در زندگی خود سرلوحه قرار دهند .