زمان : 05 Ordibehesht 1391 - 17:30
شناسه : 49901
بازدید : 2569
اولین نشست اعضای بسیج اساتید خواهران  دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد اولین نشست اعضای بسیج اساتید خواهران دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

 به همت پایگاه بسیج اساتید واحد یزد جلسه طرح حلقه های صالحین بسیج اعضای هیات علمی خواهر دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور جمعی از اساتید خواهر در محل سالن کنفرانس ریاست واحد یزد برگزار شد.

 

استاد شهربانو مهینی عضو هیات علمی دانشگاه و دبیر حلقه   گفت: اولین نشست اعضای بسیج اساتید خواهر واحد یزد در قالب طرح حلقه های صالحین واحد یزد و با محوریت اجرای برنامه های طرح و با هدف تبیین اهداف تشکیل حلقه های صالحین در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

در این مراسم دکتر سید علی المدرسی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سخنرانی خود گفت : بسیج اساتید از سال0 138 تأسیس و تاکنون برنامه های متعدد فرهنگی ، سیاسی و غیره برگزار نموده و از سال 1390 اقدام به تشکیل حلقه های صالحین در دانشگاه نمود که هدف از برگزاری این جلسات نشست صمیمانه اساتید و همکاری آنها در جهت ارتقای بینش های اعتقادی و اخلاقی است که اساتید می توانند در فضای صمیمانه و معنوی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد مباحث مطروحه بپردازند.

دکتر المدرسی در ادامه تصریح کرد : رسالت دانشگاه در تحقق شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جمع اساتید خواهر واحد یزد مهم برشمرد و گفت: باید فرمایشات امام خامنه ای حفظه ا... را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی اذعان داشت : ارتباط مراکز تولید با مراکز علمی و دانشگاهی مهمترین نیاز بخش تولید کشور است که باید مسئولان و اساتید به این مهم توجه داشته باشند و در راستای تحقق شعار سال به سرمایه های مادی و معنوی جامعه توجه شود که این سرمایه گذاری مایه موجب بالندگی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه برخی از اساتید سوالات و توصیه هایی را مطرح کرده و به گفت و شنود متقابل نشستند.