زمان : 05 Ordibehesht 1391 - 17:05
شناسه : 49899
بازدید : 2833
تعداد يكصد و ده غرفه ازميدان ميوه و تره بار آماده واگذاري است دربازديد از ميدان ميوه و تره بارمطرح گرديد تعداد يكصد و ده غرفه ازميدان ميوه و تره بار آماده واگذاري است

یزدفردا:تعداد يكصد و ده واحد از غرفه هاي احداث شده ميدان ميوه و تره بار يزد آماده واگذاري است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد -  با توجه به بازديد رئيس شوراي اسلامي شهر و تني چند ازاعضاي كميسيون عمران و توسعه شوراي اسلامي شهر يزد به اتفاق خبرنگاران از محل ميدان در دست ساخت ميوه و تره بار يزد ، ضمن ضرورت بر تسريع در احداث مسير دسترسي به اين مكان ، اعلام شد :  مقدار 60درصد ار عمليات اجرائي اين پروژه به پايان رسيده است و در حال حاضر امكان واگذاري تعداد يكصد و ده واحد از غرفه هاي مذكور وجود دارد .

در اين بازديد كه به مناسبت هفته شورا و با حضورتعدادي ازخبرنگاران رسانه هاي استان انجام شد، اعضاي شورا ضمن اظهار رضايت از سرعت خوب عمليات اجرايي پروژه مذكور از همكاري متقابل و ارزشمند بنياد تعاون ناجا ، شهرداري در اجراي اين طرح تقدير نمودند.

شايان ذكر است ميدان ميوه و تره بار در زميني به مساحت 50 هكتار در حال احداث است كه با ساخت و واگذاري تعداد 260 غرفه ، علاوه بر استان يزد درصدي از فروش جنوب كشور را تحت پوشش قرارخواهد داد.

قابل ذكر اينكه در اين بازديد آقايان حجت الاسلام مطهريان ، محمد رضا كوچك زاده و سيده حميده وزيري از شوراي اسلامي شهرحضور داشتند و توضيحات لازم از طرف مجريان اين پروژه عظيم داده شد.