زمان : 04 Ordibehesht 1391 - 22:20
شناسه : 49861
بازدید : 5271
برگزاری همایش ملی "اعجاز طبس" با  گلایه مسئولین از مدیران استان همراه شد+عکس خبری امروز چهارم اردیبهشت ماه 1390 برگزاری همایش ملی "اعجاز طبس" با گلایه مسئولین از مدیران استان همراه شد+عکس خبری از حواشی این مراسم می توان به گلایه مسئولین شهرستان طبس از بی مهری چهره های مطرح کشوری و هنرمندانی که از آنان دعوت شده بود، و همچنین مدیران ارشد استان یزد که از حضور در مراسم مذکور مضایقه نمودند، اشاره نمود.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس همواره مورد توجه مردم شهرستان طبس بوده و همه ساله با برگزاری مراسم مختلف مورد تجلیل مردم و مسئولان بومی قرار می گیرد.

"همایش ملی اعجاز طبس"  در سالن همایشهای آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور امام جمعه فرماندار و نماینده منتخب مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نیز "حجت الاسلام فاتحی" از اساتید حوزه و دانشگاه استان اصفهان، مسئولان و مردم شهرستان طبس برگزار شد.

این همایش در حالی برگزار شد که از ماهها قبل در رسانه های مختلف خبری، صحبت از حضور سخنرانان کشوری از جمله مهندس ضرغامی، دکتر قالیباف، دکتر حدادعادل، مهندس باهنرو حتی شخص رئیس جمهور بود.

از حواشی این مراسم می توان به گلایه مسئولین شهرستان طبس از بی مهری  چهره های مطرح کشوری و  هنرمندانی که از آنان دعوت شده بود، و همچنین  مدیران ارشد استان یزد که از حضور در مراسم مذکور مضایقه نمودند، اشاره نمود.

"حجت الاسلام مهاجریان" امام جمعه طبس در این همایش تاکید کرد: از آنجاکه حادثه 5 اردیبهشت 1359 واقعه ای بزرگ و اعجاز قرن محسوب می شود، باید مورد توجه خاص قرار گیرد و نباید به فراموشی سپرده شود.

"عزیز بهزادی" فرماندار طبس از انتظار مردم این شهرستان برای برگزاری یک همایش عظیم و ملی با حضور چهره های مطرح سخن گفت و افزود: امیدواریم سال های آینده این نشست با حضور مدیران استان و چهره های برجسته انجام گیرد.

"مهدی شفیعی مقدم" دبیر همایش ملی اعجاز طبس و رئیس دانشگاه پیام نور این شهرستان از همراهی امام جمعه و فرماندار برای برگزاری این همایش تقدیر کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه علیرغم دعوت رسمی از مدیران ارشد استان یزد و چهره های مطرح کشوری و نیز هنرمندان شاعر و نویسنده، امسال شاهد حضورشان در این همایش نیستیم، که امیدواریم سال های آینده از حضورشان بهره مند شویم.

حضور دکتر "محمدعلی عبداله زاده" منتخب مردم در مجلس نهم، مداحی حجت الاسلام احمدی، خاطره گوئی "حبیبی" از ناظران واقعه 5 اردیبهشت 1359 و سرود گروه هنری دبستان فردوسی از دیگر برنامه های این همایش بود.

"غفاری" از خوانندگان مطرح صدای جمهوری اسلامی ایران نیز سرودی در باب معجزه طبس به صدای خویش آواز کرد.