زمان : 04 Ordibehesht 1391 - 21:33
شناسه : 49846
بازدید : 4348
رئيس كتابخانه حسينيه ارشاد تهران:تلاش كتابداران يزدي شايسته و درخور تحسين است در سفر به یزد رئيس كتابخانه حسينيه ارشاد تهران:تلاش كتابداران يزدي شايسته و درخور تحسين است رئيس كتابخانه حسينيه ارشاد تهران عصر يكشنبه 3/2/91 در جمع كتابداران كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان يزد گفت: تلاش كتابداران يزدي براي بسط فرهنگ مطالعه در خور تحسين است.

یزدفردا : "مهرناز خراسانچي" رئيس كتابخانه عمومي حسينيه ارشاد تهران ضمن ابراز خرسندي از سفر به يزد و ديدار با كتابداران اين شهر اظهار داشت: محيط دلپذير كتابخانه‌هاي يزد و تلاش مجاهدانه كتابداران اين كتابخانه‌ها با وجود مشكلات متعدد و كمبود نيروي انساني، ستودني است.

وي هدف از سفر خود به يزد و ساير استان‌ها را تعامل هرچه بيشتر با كتابخانه‌هاي عمومي كشور دانست و افزود: در سفرهاي متعددي كه همراه با همكاران خود به استان‌هاي مختلف داشتيم، سعي كرده‌ايم از تجربيات و نوآوري‌هاي كتابخانه‌هاي كشور استفاده كنيم و در عين حال خدمات و فعاليت‌هاي كتابخانه‌ مجتمع حسينيه ارشاد را نيز معرفي كنيم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد،خراسانچي، در تشريح خدمات شاخص كتابخانه متبوع خود گفت: از ابتداي سال 90 كتابخانه ديجيتال حسينيه ارشاد راه‌اندازي شد و نسخه ديجيتال كتاب‌ها با رعايت كامل قانون حق تأليف به اعضاي كتابخانه امانت داده مي‌شود.

وي افزود: ارائه خدمات به كودكان كم‌توان ذهني و جسمي از ديگر امكانات ويژه كتابخانه حسينيه ارشاد است كه از طريق برپايي كلاس‌هاي قصه‌گويي توسط كتابداران و تهيه منابع مكتوب مناسب با شرايط اين كودكان، اجراي مي‌شود.

گفتني است، كتابخانه عمومي حسينيه ارشاد تهران در سال 59 افتتاح شد و هم‌اكنون بيش از 2000 عضو فعال و 130 هزار جلد كتاب دارد و به صورت خصوصي و هيأت امنايي اداره مي‌شود.

 تلاش كتابداران يزدي شايسته و درخور تحسين است